حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک میلیون هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در چین به فروش رسید

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | هواوی

هر چند پرچم‌داران جدید و قابل هواوی درگیر تحریم امریکا هستند اما این دلیل نمی شود که آن ها در خاک خود فروش بدی را تجربه کنند. هواوی اعلام کرد که بیش از یک میلیون دستگاه از میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را به فروش رسانده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فروش هواوی میت ۳۰ صحبت کنیم.

فروش هواوی میت ۳۰

این دو دستگاه در تاریخ ۴ مهر به بازار چین عرضه شدند. انتظار می‌رود که گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در کمتر از یک هفته دیگر به بازارهای جهانی نیز عرضه شوند تا فروش فوق‌العاده دستگاه های جدید هواوی را شاهد باشیم.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در مراسم افتتاح فروشگاه جدید هواوی در شهر شنژن چین اعلام کرد که فروش میلیونی گوشی‌های جدید خانواده میت این کمپانی در کمتر از یک روز حاصل شده است. به عبارتی دیگر، می‌توان گفت که با احتساب سفارش‌های آنلاین این دو گوشی، هواوی در یک دقیقه، 500 میلیون یوآن از فروش این تلفن‌ها به دست آورده است. یعنی به ازای هر دقیقه، 100 هزار تلفن در فرآیند فروش عرضه شده‌اند.

هیچ مدرک مستندی درباره تایید ادعای هواوی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که باتوجه به تحریم‌های تجاری آمریکا برعلیه این شرکت و پاسخ به آن، هواوی از حمایت کامل کشور خود برخوردار شده است.

با اینکه تلفن‌های میت 30 و میت 30 پرو از سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده نمی‌کنند، اما تصاویر منتشرشده در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهند که افراد زیادی در مقابل فروشگاه جدید هواوی برای خرید این گوشی‌ها در صف‌های طولانی ایستاده‌اند. حتی، موجودی هواوی میت ۳۰ پرو در این فروشگاه به پایان رسیده است.

هواوی می خواهد ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده هواوی میت ۳۰ به فروش برساند

با وجود اینکه هواوی، مراسم معرفی موبایل های جدید خود را در شهر مونیخ آلمان برگزار کرده بود، اما هنوز هیچ خبری از عرضه این دو تلفن در بازار‌های اروپایی منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که این اتفاق در طول ماه جاری میلادی رخ خواهد داد، اما هیچ تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ این عملکرد برای هواوی میت ۳۰ پرو و هواوی میت ۳۰ مناسب است؟ این با همین شدت ادامه خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اینجا هم یهویی حمله میکنن برای پوشک بچه و قحطی میاد 😔یهویی حمله میکنن به بازار ارز و بحران میاد😔کاش کمی از مردم چین یاد می‌گرفتیم .

نیما عرفانی

“هیچ مدرک مستندی درباره تایید ادعای هواوی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که باتوجه به تحریم‌های تجاری آمریکا برعلیه این شرکت و پاسخ به آن، هواوی از حمایت کامل کشور خود برخوردار شده است.”
این قسمت خیلی جای تأمل داره.
شخصاً معتقدم همین سرعت عملکرد برای فروش در بازه های زمانیِ مختلف داخل بازار چین حفظ میشه و حتی احتمال داره تسریع و تشدید پیدا کنه چون هواوی از حمایت و پشتیبانیِ همه جانبه ی ملت و دولت چین برخوردار هست(دولت رو گفتم چون بهانه و دلیل اصلیِ جنگ تجاریِ سیاسی-اقتصادیِ آمریکا با چین بر سر راهبرد های هواوی بود پس دولت هم پشتش محکم ایستاده) . اما در خصوص بازارهای جهانی فعلاً نظری نمیشه داد تا زمانی که یه مدت از عرضه ی جهانیش بگذره بعد اون موقع میشه عملکردش رو برای آینده ارزیابی کرد.

V800B

بهانه!!!!

علی شیخ زاده

تازه نسخه ۵جی سری میت ۳۰ هنوز عرضه نشده!
با توجه به قیمت بسیار مناسبی که برای این سری در چین درنظر گرفتن من فکر میکنم وعده ۲۰ میلیونی عملی بشه

V800B

منم باشم گوشی اندرویدی خوب بخام قطعا این گوشی جز ۳ تا انتخابه
دوربین،سخت افزار،باتری،هوش مصنوعی،دیزاین،ووو
هرچند بازم خیلی نمیشه این خبر ۱۰۰ درصد قطعی دونست

chalton

این خبر اصلا درست نیست و کاملا غیر قابل اعتماد هست،هوآوی این امار دروغ رو میگه تا نگاه ها رو به سمت میت 30 برگردانه،خود هوآوی هم دیگه میدونه هر چی فروش کنه تو چین خواهد بود نصف سهمش رو هم تو اروپا از دست داده،70 درصد فروش امسال هوآوی تو چین هست،این گوشی هیچ چیز جدیدی نداشت و کاملا قافله رو به پرچمدارانی مثل نوت 10 پلاس باخته،صفحه نمایش معمولی،طراحی زشت،پردازنده کارین 990،تحریم گوگل،رابط کاربری بی روح و ناقص،دوربین فیلمبرداری و سلفی که از رقبایی مثل نوت 10 پلاس خیلی پایین تره،دیوه اینم

chalton

این خبر اصلا درست نیست و کاملا غیر قابل اعتماد هست،هوآوی این امار دروغ رو میگه تا نگاه ها رو به سمت میت 30 برگردانه،خود هوآوی هم دیگه میدونه هر چی فروش کنه تو چین خواهد بود نصف سهمش رو هم تو اروپا از دست داده،70 درصد فروش امسال هوآوی تو چین هست،این گوشی هیچ چیز جدیدی نداشت و کاملا قافله رو به پرچمدارانی مثل نوت 10 پلاس باخته،صفحه نمایش معمولی،طراحی زشت،پردازنده کارین 990،تحریم گوگل،رابط کاربری بی روح و ناقص،دوربین فیلمبرداری و سلفی که از رقبایی مثل نوت 10 پلاس خیلی پایین تره،دیگه این میدونید که پرچمدارای هوآوی بعد از 6 ماه کار کردن حدود 20 تا 30 درصد افت سرعت پیدا میکنه.
یه ویرایش بزارید ادم بعضی مواقع دستش یا میخوره به ثبت دیدگاه یا یه چیزی رو جا میزاره.

MohsenHiradian

دلم برات میسوزه بدبخت حقیر

Amir galaxy

امیدش باید همین بازار چین باشه…
مثل اینکه اون روشی که میشد برنامه های گوگل رو نصب کرد رو از دسترس خارج کردن

Dr.Nazer

به‌نظر من درحال‌حاظر آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس بهترین پرچمدارای سال‌ان؛ واقعا ازشون خوشم اومد و گوشیای خیلی قدرتمند و باامکاناتی‌ان و اونا رو از نوت ۱۰ پلاس و میت ۳۰ پرو بهتر میدونم. و البته می میکس آلفا که بحثش جداست‌…

Dr.Nazer

در ضمن برای اینکه سوتفاهمی پیش نیاد اینو بگم که منظورم از ” و می میکس آلفا که بحثش جداست” اینه که من اونو با گوشیای مث آیفون ۱۱ پرو مکس و نوت ۱۰ پلاس و میت ۳۰ پرو مقایسه نمیکنم؛ نه‌اینکه آیفون و به میکس یا میکس و به آیفون برتری بدم…

Amir galaxy

دکتر از هرچی خوشا میاد بگیر حال کن😃
یه زمانی طبق شایعات میخواستم mix4 بخرم
شانس آوردم همون موقع mi9t خریدم وگرنه روز معرفی آلفا افسرده میشدم🥺

Dr.Nazer

من از بوگاتی شیرون‌ام خوشم میاد؛ برم بگیرم؟😐😂 یه‌جوری جبهه میگیرین انگار تعریف از اپل جرمه :-/

Amir galaxy

وات د فاز
من که نگفتم چرا از اپل خوشت اومده و تعریف میکنی ازش…
اتفاقا گفتم بخر…
بوگاتی ؟!
اگه پولش رو داشتی میخریدی دیگه😁
الان هم که پول آیفون رو داری
________________
حالا نمی‌دونم چرا اینطوری برداشت کردی😒

Dr.Nazer

از کجا فهمیدی پرو آیفون و دارم؟😂

Dr.Nazer

پول آیفون*😐

Milad7

حیف که زوم پریسکوپی نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)