حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می خواهد ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده هواوی میت ۳۰ به فروش برساند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

دو روز پیش بود که گوشی های خانواده سری میت ۳۰ به صورت رسمی معرفی شدند. به نظر می رسد که هواوی می خواهد ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده هواوی میت ۳۰ به فروش برساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

مدیر عامل هواوی به فروش ۲۰ میلیونی این محصولات امیدوار است. گوشی های سری میت ۳۰ به علت تحریم های ایالات متحده آمریکا فاقد سرویس های گوگل هستند و این موضوع می تواند برای کاربران دردساز شود. با وجود این موضوع، هواوی به فروش بالای پرچمداران جدید خود اشاره می کند. ریچارد یو در صحبت با Android Authority اعلام کرد:

به نظر من این تحریم ها در فروش هواوی در بازارهای خارجی تاثیرگذار است. در کشور چین فروش ما به علت نسل پنجم تلفن همراه افزایش پیدا می کند.

ریچارد یو در ادامه صحبت های خود به فروش بالاتر از 20 میلیونی گوشی های سری میت 30 اشاره کرد و گفت:

با وجود اینکه تحریم های آمریکا باعث کاهش فروش محصولات ما شد، در حال حاضر به سرعت به این بازار برمی گردیم. به اعتقاد من می توانیم بیش از 20 میلیون دستگاه از گوشی های سری میت 30 به فروش برسانیم.

تحریم های آمریکا فروش جهانی این برند را با کاهش روبه‌رو می کند؛ با این حال در کشور چین رشد پیوسته ای دارد. سهم این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در کشور چین، به بالاترین حد خود رسید. هواوی هنوز برنامه خود برای عرضه پرچمداران جدیدش در خارج از بازار چین را اعلام نکرده و انتظار می رود سهم بالایی از این ۲۰ میلیون فروش مربوط به کشور چین باشد.

گوشی های سری P30 و میت 20 فروش بالایی را در بازارهای جهانی تجربه کردند که البته باید به این موضوع اشاره کرد که این گوشی های هوشمند برخلاف پرچمداران جدید هواوی دارای سرویس های گوگل هستند. باید دید در آینده ایالات متحده آمریکا شرکت هواوی را از لیست سیاه خارج می کند یا خیر. در صورتی که این موضوع رخ دهد، شاهد نصب دوباره سرویس های گوگل روی این گوشی های هوشمند خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ هواوی به هدف خود خواهد رسید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
esi3fat70

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ گهی دانه دانه!!!!

The Destroyer

فکر نمیکنم اگه تحریم نبودن و از سرویس‌های گوگل هم پشتیبانی میکرد احتمالا این عدد رو رد میکرد ولی با شرایط فعلی و قیمت سرسمام‌آور و وجود رققبای قدری مثل میکس آلفا و ویوو نکس ۳ به نظر نمیاد بتونه به این عدد برسه. مگه این‌که همونطور که خودش گفته تحریم‌ها برداشته بشه و بتونه از سرویس‌های گوگل استفاده کنه:
https://www.gizchina.com/2019/09/20/mate-30-huawei-will-push-google-apps-as-soon-as-sanctions-are-lifted/

The Destroyer

فکر نمیکنم اول اضافیه و همچنین رقبا منظورم بود نه رققا

_V_

سری میت۲۰ با اون سر و صدا و غوغایی ک اونموقع کرد کلا ۱۶ میل فروخت بعد اینهمه مدت!
بعد میت ۳۰ با این وضع و قیمت ۲۰ میل؟!

android pie

درود….فک نمیکنم هواوی بدون گوگل بتونه بیشتر از 10 میلیون بفروشه

Milad7

هنوز با گلکسی خیلی فاصله داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)