حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد. سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. به تازگی صفحه مربوط به این گوشی هوشمند در سایت هندی سامسونگ مشاهده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس

گلکسی ای ۷۰ اس

گلکسی ای ۷۰ اس

سامسونگ به تازگی از گوشی های گلکسی M10s و گلکسی M30s در کشور هند رونمایی کرده است؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت کره ای به دنبال معرفی یک محصول دیگر است (گلکسی M30s و گلکسی M10s سامسونگ رسما معرفی شدند). این دستگاه که سامسونگ گلکسی A70s نام دارد، نسخه قدرتمندتر گلکسی A70 محسوب می شود.

صفحه مربوط به پشتیبانی این اسمارت فون به تازگی در سایت هندی سامسونگ ایجاد شده است که این موضوع می تواند به معنای معرفی زودهنگام آن باشد. احتمالا این دستگاه در اواخر ماه جاری میلادی از راه می رسد. این دستگاه دارای شماره مدل SM-A707F است. متاسفانه وب‌سایت سامسونگ اطلاعاتی از این محصول منتشر نکرده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند قیمتی نزدیک به 460 دلار داشته باشد.

ماه گذشته میلادی گوشی گلکسی A70s در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد و بخشی از مشخصات فنی آن در اختیار ما قرار گرفت (گلکسی A۷۰s در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد). قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 675 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری OneUI بهره می برد. این اسمارت فون مانند نسل گذشته خود دارای برش نمایشگر قطره ای خواهد بود.

بر اساس شایعات گذشته، سامسونگ برای دوربین اصلی این محصول یک سنسور 64 مگاپیکسلی در نظر می گیرد. این سنسور توسط دو سنسور دیگر همراهی خواهد شد. در نهایت باید به تامین انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که تا زمان معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۷۰ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

با ۴۴۰دلار میرم نوا 5T میگیرم نه اینو

The Destroyer

k20 pro exclusive هم میشه گرفت. البته فک نمیکنم قیمتش انقد باشه a70

Milad7

این گوشی داخل ایران با اقبال خوبی مواجه شده

Milad7

چه خبرتونه! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)