حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 2.5 به گلکسی A70s سامسونگ رسید

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دیروز، سامسونگ نسخه بهبودیافته One UI 2.0 خود را به گوشی های سری Galaxy S9 ارایه کرد. بله! ما در مورد نرم افزار One UI 2.5 صحبت می کنیم. خوب،این آپدیت رابط کاربری اکنون به Galaxy A70s رسیده است. اگر نمی دانید باید بگویم که One UI 2.5 با گلکسی نوت ۲۰ مرداد ماه ۹۹ رسمی شد و از آن زمان، به تلفن های پرچمدار متعددی راه پیدا کرده است. سامسونگ اکنون این بروزرسانی را برای میان رده ها به ارمغان آورده است و همانطور که گفتیم آپدیت One UI 2.5 به گلکسی A70s سامسونگ رسید.

آپدیت One UI 2.5 به گلکسی A70s

رابط کاربری جدید One UI 2.5 در Galaxy A70s نسخه میان افزار A707FDDU3BTH4 را به همراه دارد. همانطور که انتظار می رفت  تمام ویژگی های اصلی نرم افزار One UI 2.5 مانند Wireless DeX ، حالت دوربین پیشرفته Pro و موارد دیگر را به همراه دارد. در ادامه این مقاله کمی به ویژگی های اصلی خواهیم پرداخت. حجم این آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی A70s در حدود 1.6 گیگابایت است بنابراین ممکن است بخواهید آن را از طریق اتصال WiFi پایدار آن را دانلود کنید. همچنین این به روزرسانی جدیدترین وصله امنیتی اندروید اکتبر 2020 را به همراه دارد.

آپدیت One UI 2.5 گلکسی A70s

آپدیت One UI 2.5 گلکسی A70s

اگر برنامه آزمایشی One UI 3.0 را در نظر نگیرید ، اکنون Galaxy A70s جدیدترین نرم افزار One UI همان نسخه پرچمدار مانند Galaxy Note 20 را اجرا می کند. برای یادآوری، این به روزرسانی ابزار جدید نظارت WiFi را به همراه دارد درخواست گذرواژه از یک دستگاه در نزدیکی، عملکردهای جدید صفحه کلید سامسونگ، پشتیبانی Bitmoji از Always On Display و موارد دیگر. برنامه پیام های پیش فرض اکنون از اشتراک مکان SOS به همراه مخاطب پیام SOS از قبل پیکربندی شده نیز پشتیبانی می کند.

خوب، اگر شما Galaxy A70s دارید و در هند اقامت دارید (خوب، این دستگاه فقط در بازار هند موجود است و البته بازار ما 😃)، پس باید قبلاً اعلان به روزرسانی را دریافت کرده باشید. متناوباً، می توانید به قسمت Settings >> Software Update >> Download and Install بروید تا دستگاه خود را به صورت دستی به روز کنید. شایان ذکر است که ممکن است این به روزرسانی جدید به صورت گروهی در حال اجرا باشد، بنابراین ممکن است بلافاصله آن را دریافت نکنید.

با دریافت آخرین به روزرسانی نرم افزار Galaxy A70s، می توان فرض کرد که به روزرسانی نرم افزار One UI 2.5 به زودی به سایر دستگاه های Galaxy A راه پیدا خواهد کرد. ما در مورد Galaxy A50 ، Galaxy A50s و Galaxy A70 صحبت می کنیم.

شما گلکسی A70s دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

واقعا یادم رفته بود a70 اس هم داریم ، لامصب انقدر مدل گوشی میده بیرون روح تائه مون هم نمیدونه چند تا معرفی کردن

S AH

من یک روز وقت گزاشتم تعداد گوشیاشو شمردم یکی دیگه داد بیرون😐🤦🏻‍♂️

Milad7

جالب بود =)) ماشالا سرعت تولیدش خیلی بالاست

S AH

#مقایسه_های_الکی
کدام؟!
Note 10 +
Note 20
خوش ساخت یا آپدیت بیشتر!؟
پلاستیک یا آپدیت کمتر
پ.ن:وجدانن تنها نقطه ضعفش بود😐

Mahdi

نوت۱۰پلاس

SHREK

نوت 20

Taha

چون هردوتاشون اگزینوسن نوت۲۰

Naranj

نوت۲۰ ،۱۲۰ هرتز داره؟
باتری هاشونم مقایسه کن و سایزشون

Milad7

نوت 20 معمولی آشغاله. به صرفه ترین گزینه اس 20 پلاسه الان 22 تومن گیر میاد با گارانتی 18 ماهه

Milad7

داخل ایران هم وارد شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)