حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ اس رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

قطار آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ به ایستگاه های مختلف می رسد و حالا نوبت به Galaxy A70s است. آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ اس رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ اس

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ اس

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ اس

نزدیک به شش ماه پیش بود که سامسونگ گوشی گلکسی A70s را همراه با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری One UI 1.1 به همگان معرفی کرد. مدت کوتاهی پس از معرفی این گوشی هوشمند نیز شاهد عرضه آن به بازارهای جهانی بودیم. خبر خوب برای کاربران این گوشی هوشمند این است که سامسونگ به تازگی کار انتشار بروزرسانی ارتقا به سیستم عامل اندروید 10 را برای آن آغاز کرده است. به این ترتیب همه کاربران این گوشی‌های هوشمند در سرتاسر دنیا می‌توانند ظرف هفته‌های پیش‌رو منتظر دریافت این بروزرسانی باشند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران، هم اکنون کار انتشار این بروزرسانی در کشور هند آغاز شده است و این بروزرسانی که دارای حجمی در حدود 2026 مگابایت است شامل بسته امنیتی ماه فوریه سال 2020 میلادی برای سیستم عامل اندروید نیز می‌شود. کاربران همچنین اعلام کرده‌اند که پس از نصب این بروزرسانی بر روی گوشی‌های گلکسی A70s، نسخه فریم‌ور این گوشی به A707FDDU2BTC2 ارتقا پیدا می‌کند.

اگر تاکنون پنجره Pop-Up دریافت این بروزرسانی که به صورت خودکار در گوشی‌های سامسونگ به نمایش در می‌آید را مشاهده نکرده اید به برنامه Settings رفته و وارد بخش Software update شوید. در این بخش گزینه Download and install را انتخاب کنید تا کار بررسی دریافت این بروزرسانی و همچنین دانلود و نصب آن، صورت بگیرد.

گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.0 به دست کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ برسد. با توجه به این موضوع دسترسی به قابلیت‌های جدیدی همچون گسچرهای انتقالی تازه، شکلک‌های اموجی جدید، برنامه دوربین ارتقا یافته، بهبود عملکرد قابلیت تشخیص چهره Face Unlock، ظاهر جدید برای بخش‌های مختلف رابط کاربری و دیگر ویژگی‌های جدید، توسط این بروزرسانی کاملاً قابل انتظار است.

اگرچه گوشی گلکسی A70s در هنگام عرضه از سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری One UI 1.1 بهره می‌برد، اما می‌توانست به لطف یک قابلیت داخلی و پیش‌فرض، از صفحه نمایش خود ویدیو ثبت کند. دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ این قابلیت را پس از دریافت بروزرسانی اندروید 10 و همچنین پس از تجهیز به رابط کاربری جدید One UI 2.0 دریافت کردند. چهارماه پیش بود که سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری دو قابلیت جدید و مهم Link To Windows و همچنین سفارشی سازی دکمه Power را به این گوشی اضافه کرد.

شما گلکسی A70s دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

#a50 خار دار

Mahdi

میخواد دارندگان a50 رو دق بده

Finch

دندون رو جیگر بزار خب داداش
واسه ما ( نوت 8 پرو) هم آپدیت نیومده ولی واسه ردمی 8 اومده😂😂
ما باید بیشتر زورمون بگیره

Ali_t

واسه من یک و نیم هفته هست اومده…
ریجن بزار رو ایالات متحده.

AAAA_.reza._AAAA

ناموسا دیگه برام‌ مهم نیست به a50 آپدیتو بده یانه

pooria

راست میگی منم امسال میفروشمش لجن زده رو😂

aliranjbarnia

پس A70 چی؟
خدا بگم چیکار کنه این سامسونگ‌و
کُشت مارو آخرشم آپدیت نداد
بعدشم می خواد بگه به خاطر کرونا به تعویق افتاد
دوستانی که A70 دارن و مثل گوشیشون بازی های سنگین مثل آسفالت ۹ رو با اگ و تأخیر اجرا میکنه چه راهکاری دارن؟
آخه A9 2018 و A50 خیلی بهتر و روونتر بازی‌هارو اجرا میکنن تعجب من از اینه که هم جدیدتر و هم سخت‌افزار قوی‌تری نسبت به A9 2018 و A50 داره اما موقع اجرای آسفالت ۹ آدم فکر میکنه یه گوشیه مسخره و قدیمی دستش گرفته.
حتی وانپلاس ۳تی که گوشی قبلیم بود آسفالت و روونتر و بهتر از این اجرا میکرد

Amir galaxy

همچین مشکلی نشنیدم تا الان
احتمال اینکه مشکل فقط برای خودت باشه هم هست…
ریست فکتوری کن شاید درست شد🤔

Amir galaxy

مبارک دارندگانش

Milad7

عملکرد آپدیت دهی سامی بهتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)