حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سازمان رگولاتوری چین یا همان TENNA تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) را منتشر کرده است که می تواند جالب باشد.. در این عکس‌ها می‌توان دید که گوشی جدید سامسونگ، دارای طرح منشوری مانند آنچه در گلکسی ای ۵۰ اس دیدیم، در پنل پشتی خود است. به این ترتیب طراحی سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۷۰ اس

گلکسی ای ۷۰ اس

گلکسی ای ۷۰ اس

گفته می‌شود گلکسی A70s نخستین موبایل سامسونگ با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد سایر مشخصات فنی آن، تفاوتی با مدل اصلی گلکسی ای ۷۰ نداشته باشد. حتی تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس نیز طراحی نسبتا مشابهی را نشان می‌دهند؛ با این تفاوت که الگو‌هایی در پشت گوشی جدید وجود دارد و ظاهر منشور مانندی به آن داده‌ است.

اخیرا نتایج بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات گلکسی ای ۷۰ اس را فاش کرده بود که می‌توانیم به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵، رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید پای اشاره کنیم. احتمالا مانند گلکسی نوت 10، رابط کاربری One UI 1.5 را هم در آن خواهیم دید.

وجود باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل نیز در این گوشی پیش‌بینی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود صفحه نمایش سوپر آمولد دستگاه، 6.7 اینچی باشد و از یک حسگر اثر انگشت اپتیکال میزبانی کند. پشتیبانی کامل از دستیار مجازی بیکسبی و وجود امکاناتی مانند Game Booster هم قابل تصور است.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از سامسونگ گلکسی A70s مشخص نیست؛ اما ظاهرا تا کمتر از یک هفته دیگر، بدون سروصدا معرفی خواهد شد. به هر حال گلکسی A70 یک گوشی خوب با عمر باتری مناسب بود و باید ببینیم جانشین آن چگونه ظاهر می‌شود.

شما منتظر گلکسی ای ۷۰ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

ای کاش فلزی میبود فریمش

نیما عرفانی

عذرخواهی میکنم که کامنت بی ربط ارسال میکنم .
دوستانی که زمان معرفی میت ۳۰ پرو معتقد بودن که دوربین این گوشی در بحث زوم نسبت به پی ۳۰ پرو عقبگرد داشته من هم قبول دارم اما درست نیست سرسری بیایم اون رو به عنوان ایراد تلقی کنیم و بدون باز کردن سناریویی که پشتش بوده راحت ازش عبور کنیم .
این گوشی اولین موبایل با دو سنسور دوربین اصلی با ابعاد بزرگ هستش که یکی مختص به عکس برداری و یکی برای فیلم برداری کاربرد داره و دقیقاً همین تغییر بزرگ باعث شد ضعف دوربین گوشی های پرچمدار هواوی در بخش فیلم برداری به طور کامل برطرف بشه ، درعین حال این دو سنسور جزو بزرگترین سنسورهای موبایلی هستن و ترکیب وسعت این دو سنسور از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی Isocell Bright HMX سامسونگ هم بیشتره ، حالا شما این فضای اشغال شده رو بذارین کنارِ فضایی که اون دو سنسور دیگه یعنی TOF و تله فوتو و فضایی که ماژول فلش(ترکیب فلش LED و زنون) اشغال کرده و در این شرایط قضاوت کنید هواوی چجوری اون مکانیزم منشوریِ سنسور پریسکوپ که خودش نیاز به فضای زیادی داره رو میومد به جای سنسور تله فوتو در این کادر پیاده سازی میکرد؟ همین الانش هم با وجود زوم ۳ برابر اپتیکال ، ۵ برابر هیبرید و ۳۰ برابر دیجیتال بازم از رقبای آمریکایی و کره ایِ خودش عملکرد بهتری داره.
اگه تصمیم داشت در کنار اون دو سنسور بزرگ بیاد از پریسکوپ هم استفاده کنه خب از دو حالت خارج نیست ؛ اگه میخواست همین ضخامت رو حفظ کنه پس مجبور میشد ظرفیت باتری رو کاهش بده و دیگه ۴۵۰۰ میلی آمپر نبود و اگه میخواست همین ظرفیت باتری رو حفظ کنه در اون شرایط هم ضخامت گوشی افزایش چشمگیری پیدا می‌کرد و به بالای ۱ سانتی متر می رسید و به طبع به وزن هم افزوده میشد که خب در این حالت برای سال ۲۰۱۹ مورد پسند اکثر عموم واقع نمیشد بر همین اساس دوستان به ضخامت و وزنش خرده میگرفتن .
اینارو گفتم که به یه عده ثابت کنم برندی مثل هواوی که در زمینه‌ی توسعه ی دوربین های محصولات فلگشیپش با برند پر آوازه و صاحب نامی مثل لایکا همکاری می‌کنه و بهترین سنسورهای سونی براش سفارشی سازی میشن ؛ مطمئناً کارشناسان خبره ای داره که اونا قطعاً بهتر از من و شما میدونن و درک میکنن کدوم طراحی و چینش تجهیزات الکترونیکی ریز و درشت در کالبد گوشیِ موبایل بهترین خروجی رو میده.(قابل توجه فرد و افرادی که شکل و شمایل کادر دوربین سری میت ۳۰ براشون یادآور لوازم خانگی « ماشین لباس شویی الجی و سامسونگ بود »😏)
اصلی ترین مانور هواوی در سری میت ۳۰ به ویژه میت ۳۰ پرو مربوط به ارتقاء همه جانبه ی دوربین های اصلی و سلفی که حالا برای عمق سنجیِ بهتر در اعمال تصاویر بوکه و پرتره و نایت مود از ۲ سنسور عمق سنج که یکیش TOF هست بهره می‌بره و همینطور چیپست کایرین ۹۹۰ و ۹۹۰ ۵جی بوده که بیشترین بهبودها رو در هوش مصنوعی(AI) ، پردازش تصویر(ISP) و فناوری های مرتبط با مودم 5G داشته.
تا قبل از این چیپست بالاترین امتیاز بخش هوش مصنوعی رو کایرین ۸۱۰ داشت و کایرین ۹۹۰(نه ۹۹۰ ۵جی که به جهت اینکه یه هسته ی بیشتر برای NPU داره بازم عملکرد بهتری از ۹۹۰ ۴Gخواهد داشت ) حدود دو برابر امتیاز AI کایرین ۸۱۰ رو ارود.

بازم بیاین بگین این گوشی چیز خاصی نداشت 🤲

Dr.Nazer

“(قابل توجه فرد و افرادی که شکل و شمایل کادر دوربین سری میت ۳۰ براشون یادآور لوازم خانگی « ماشین لباس شویی الجی و سامسونگ بود »😏)”

چرا تو هر کامنتت باید یه چیزی از من باشه؟ بابا ولم کنین😂

_V_

“تو عمق فاجعه غرق میشه نهنگ”

Dr.Nazer

😐

Dr.Nazer

آقای محترم بت میگم چی شده چیزی نمیگی چته دیگه؟😐

_V_

هیچی ب غار پناه بردم و با تسبیحای پرنده دارم تو غار شطرنج بازی میکنم😂

نیما عرفانی

اصلاح آخرین کلمه
ارود/ آورد

Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)