حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۷۱۰ در IFA 2019 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ چند سالی هست که در نمایشگاه IFA 2019 سروصدای زیادی در بخش موبایل و تبلت ندارد. امروز تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۷۱۰ در IFA 2019 رسما معرفی شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

تبلت گلکسی تب اکتیو پرو را می‌توان نسخه جان سخت‌تر گلکسی تب اکتیو دانست که اکنون از استاندارد عایق IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می‌کند. به واسطه این ویژگی تبلت جدید سامسونگ علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب در عمق 1.5 متری آب شیرین، می‌تواند از سقوطی از ارتفاع 1.2 متر نیز جان سالم به در ببرد.

هرچند این محصول هم اکنون در ایفا 2019 برلین در معرض دید عموم قرار گرفته، با این حال سامسونگ به جز ذکر مواردی همچون نمایشگر 10.1 اینچی، سازگاری با قلم اس پن و پشتیبانی از Samsung DeX، هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون سایر سخت افزار گلکسی تب اکتیو پرو منتشر نکرده است.

البته چندی پیش شاهد انتشار بنچمارک‌هایی از این تبلت با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به بیرون درز پیدا کرد. به هر حال تبلت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ از ماه آینده میلادی به ترتیب با قیمت 599 و 679 دلار به ترتیب برای نسخه‌های وای‌فای و LTE در بازار آلمان عرضه خواهد کرد.

هرچند شرکت سازنده وعده پشتیبانی 4 ساله انتشار آپدیت های جدید (احتمالا منظور آپدیت های امنیتی است) برای این محصول را داده است، با این حال تاکنون اطلاعاتی در رابطه با عرضه یا عدم عرضه این تبلت سامسونگ در سایر بازارها ارائه نشده است. نظر شما درباره گلکسی تب اکتیو پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

فیسش قشنگ نیست اما جالبه

afsoon

قیمت گذاری رو.خخخخ .

Dr.Nazer

عزیزم؛ چرا نمیخوای بفهمی؟ شیائومی و اوپو و ویوو ریلمی برند نیستن، به‌خاطر همین قیمتاشون پایینه. همین هواوی تا چند سال پیش میگفتن گوشیاش خیلی ارزونه و اینا.. ولی الان دیگه تبدیل به یه برند شده و وارد رقابت با سامسونگ و اپل و … شده و قیمت‌هاشم که ملاحظه می‌فرمائید؛ P30 Pro از S10 Plus هم گرون‌تره. بقیه‌ی چینیه هم هم یه‌مدت تبدیل به برند میشن و قیمتاشون میره بالا. السلام العلیکم، و رحمته‌الله و برکاته…

The Destroyer

البته سیاست شرکت ها با هم فرق داره. مثلا همون هواوی هم علاوه بر پرچمدار های 1000 دلاریش، پرچمدار های 500 دلاری و میانرده های عالی داره

afsoon

هواوی همین الان گوشی داره با مشخصات پی ۳۰ و قیمت سیصد و هشتاد دلار .چرا فقط پی ۳۰ پرو رو میبینی ‌.

The Destroyer

قیمت گذاری کاملا طبیعیه وقتی رقیبی نداره. کاربر های این نوع تبلت کاملا استفاده متفاوتی نسبت به ما از تبلتشون دارن و برای اون ها این تبلت کاملا مناسب و خوبه چون هیچ شرکت دیگه ای تو این سبک تبلت نداره

_V_

اکیتو هست و برای امثال شما نساختن ک بخوای ناراحت و نگران باشی

MdbM

کدوم یکی از اون چینیای خوش قیمت که طرفدارشونی تبلتاشون گواهی نظامی داره؟
ضد آبه؟
صفحه نمایش 10 اینچی امولد داره؟
و…؟؟
نکنه میترسن اینا رو استفاده کنن بشه هم قیمت سامسونگ یا شایدم بیشتر؟ اونوقت دیگه کی میره گوشیو تبلت اون بیچاره ها رو میخره :))

Sheikh-e-tarigh

این که تیتر زدید تبلت مقاوم سامسونگ یعنی حتی از تبلت نارتب هم مقاومتره؟؟؟

Milad7

فوق زشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)