حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تبلت مقاوم سامسونگ مجهز به S Pen در دست توسعه است

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در ساخت محصولات مقاوم موبایلی و حتی تبلتی فعال است. سری گلکسی تب اکتیو شامل تبلت‌های مقاوم این شرکت می‌شود. به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید یک تبلت مقاوم سامسونگ مجهز به S Pen در دست توسعه است.

گلکسی تب اکتیو ۵ پرو احتمالا تبلت مقاوم سامسونگ مجهز به S Pen باشد

آنطور که پیداست سامسونگ به زودی یک تبلت میان‌رده دیگر با طراحی مقاوم و برای مصارف صنعتی عرضه می‌کند. پس از عرضه تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro در نیمه دوم سال گذشته، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای آماده عرضه جانشین آن است. تبلت مقاوم آینده را می توان Galaxy Tab Active 5 Pro نامید.

آنطور که رصد شده، تبلت جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-X300 و SM-X306B، مراحل دریافت گواهی FCC را در ایالات متحده پشت سر گذاشته است. مدل SM-X300 به احتمال زیاد نسخه Wi-Fi دستگاه خواهد بود، در حالی که SM-X306B می تواند مدل Wi-Fi و 5G این تبلت باشد.

اسناد مشاهده شده نشان می‌دهد که تبلت آینده دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD، شارژ سریع ۱۵ واتی و S Pen است. گفته می‌شود این دستگاه از یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

قلم S Pen همراه تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 Pro دارای شماره مدل EJ-PT870 است. این تبلت همچنین دارای پشتیبانی از وای فای ۶ است، دقیقا مشابه مدل قبلی خود. از آنجایی که به نظر می‌رسد تبلتی مقاوم باشد، می‌تواند دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بوده و طراحی سازگار با گواهی نظامی MIL-STD-810G را ارائه کند.

از آنجایی که Galaxy Tab Active 4 Pro از تراشه کوالکام Snapdragon 778G استفاده می کرد، انتظار داریم جانشین آن از پردازنده‌ای جدیدتر اما در همان رده سری ۷ استفاده کند. با این حال، اطلاعات مربوط به اندازه صفحه نمایش، پردازنده، رم و دوربین تبلت هنوز منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ به محصولات مقاوم علاقه‌مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)