حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ دستگاه های مقاوم خود را تحت سری Active معرفی می کند. تبلت مقاوم سامسونگ هم جز این محصولات است. امروز گزارش شده است که تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ به زودی ارایه می شود. این در حالی است که ۱۰ ماه پیش تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو با اسنپدراگون ۶۷۰ و قیمت ۶۰۰ دلار رسما معرفی شد.

گلکسی تب اکتیو ۳

گلکسی تب اکتیو ۳

گلکسی تب اکتیو ۳

ماه گذشته، غول فناوری کره جنوبی تبلت های گل سرسبد Galaxy Tab S7 / S7 Plus را منتشر کرد. اوایل این ماه، سامسونگ تبلت اقتصادی Galaxy Tab A7 مدل (2020) را معرفی کرد و این شرکت به زودی Galaxy Tab Active 3 را ارایه می کند. در حال حاضر، این تبلت از گواهینامه Bluetooth SIG عبور کرده و انتظار می رود در اکتبر سال جاری به فروش برسد.

طبق وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث، گلکسی تب اکتیو ۳ در کل دارای شماره محصولات SM-T575 ، SM-T575N ، SM-T570 ، SM-T577 و SM-T577U_DS است که از جمله “SM-T575” در پورتال GeekBench ظاهر شده است.

این تبلت از پردازنده Exynos 9810 خود سامسونگ استفاده می کند. این پردازنده در سال 2018 آغاز به کار کرد و در سری Galaxy Note 9 / S9 استفاده شد که جدیدا به گلکسی نوت ۱۰ لایت هم راه پیدا کرد. علاوه بر این، اطلاعات نشان می دهد که این تبلت به 4 گیگابایت حافظه مجهز است و سیستم عامل Android 10 را اجرا می کند.

باتری EB-BT575BBE نصب شده بر روی تبلت در پایگاه داده پلت فرم صدور گواهینامه TUV Rheinland در ماه جولای ظاهر شد. مشخص شده است که این دستگاه به یک باتری 5050 میلی آمپری مجهز خواهد شد. جزئیات دیگری از این تبلت وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ دستگاه های مقاوم در برابر ضربه برای شما مناسب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

گلکسی تب ها اصلا بحثشون جداست عالین
یه گلکسی تب اس 2 بود فکر میکنم یه مدتی داشتم فووق العاده عالی و روون بود

MohammadFarhaadi

طرفی که عکس گرفته از فرمت همین مقدار کم از صورتش که تو انعکاس عکس افتاده مشخصه کره ایه.از اونور مطمئنا عکس از یکی از ساختمونای سامسونگ گرفته شده پس طرف کارمند سامسونگه.نکتش اینجاست که مرتیکه قرتی با آیفون عکس گرفته.خو لامصب بخاطر آبرو شرکتت با یه گوشی دیگه عکس میگرفتی اصلا سامسونگ نه هواوی یا نوکیا یا …!!!نه با رقیب مستقیم سامسونگ!

Milad7

9810 قدیمی و بسیار مصرف هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)