حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3) از شبکه 5G پشتیبانی می کند

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | ویوو

شرکت چینی ویوو به تازگی اعلام کرده است که گوشی هوشمند و پرچمدار جدید این شرکت به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G مجهز خواهد بود. در حقیقت باید بگویم که ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3) از شبکه 5G پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3)

ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3)

ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3)

با توجه به محبوبیت روزافزون و استقبال بی‌نظیر از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه یعنی شبکه 5G لی شیانگ، مدیر محصولات شرکت چینی ویوو به تازگی خاطرنشان کرده است که گوشی هوشمند Vivo NEX 3 که پرچمدار بعدی این شرکت به شمار می‌رود، به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G تجهیز خواهد شد.

وی همچنین با انتشار یک تصویر اسکرین‌شات از صفحه‌نمایش گوشی مذکور، از یکی از بزرگترین و مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند و پرچمدار پرده برداری کرد و بسیاری از طرفداران و کاربران را با انتشار خبر قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G خوشحال کرد.

اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ و فرای آن (IMT-۲۰۲۰) آغاز کرد. در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به‌دنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G هستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال‌جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

به نظر می رسد که نیمه دوم سال ۲۰۱۹ و سال ۲۰۲۰ پر از موبایل های 5G باشد. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

امسال اوپو رنو 2 و ویوو نکس 3 و سری آیفون xi و سری میت 30 و میکس 4 همه در ماه سپتامبر معرفی میشن مثل اینکه…
من که فکر میکنم جذاب‌ترین سپتامبر چند سال اخیر در دنیای موبایل ها باشه…

The Destroyer

فقط حیف پیکسل ها اکتبر معرفی میشن

Dr.Nazer

بسم‌الله الرحمان‌الرحیم
فتبارک‌الله احسن‌الخالقین
با سلام و عرض ادب مجدد خدمت تمامی اساتید و ترول‌هایِ محترم سایت – (و دوباره) به‌خصوص استاد عرفانی که شدیدا اینستاگرام دکتر ناظر رو دنبال میکنن‌. اولین بررسی تخصصی سریِ Galaxy Note 10 سامسونگ در ایران، در اینستاگرام دکتر ناظر. لینکِ پست : https://www.instagram.com/p/B1Ti_RmH2Vb/?igshid=1jfn58o6ojnra
پ ن : به جان اون درخت خرمائه که شجریان میخونه، نیاین از این بررسیِ بدبخت ایراد بگیرین؛ زومیت و جی‌اس‌ام و دیجی‌کالا که نیستم!

Amir galaxy

دمت گرم😍👌

Milad7

فایو جی کم کم داره جا میفته 🙂

Taskin

خوبه
کاش همشون 5G بشن

Taskin

تا ۲۰۲۲ امیدوارم همه میانرده ها هم 5G بشن

Taskin

فقط باید یه فکری واسه دما بشه
کلی میگم نه برای داغ کردن

Taskin

یه سیستم خنک کننده بزارن اصن هر وقت گوشیو دست گرفتی سرد و خنک باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)