حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۱۱ احتمالا ۱۹ شهریور باشد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

پیش از این در ترنجی خواندیم که آیفون ۱۱ اپل احتمالا ۲۹ شهریور ۹۸ ارایه شود. عموما اولین شایعه تاریخ معرفی خطا دارد و حالا به صورت موثق‌تر می شنویم که تاریخ معرفی آیفون ۱۱ احتمالا ۱۹ شهریور باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی آیفون ۱۱

تاریخ معرفی آیفون ۱۱

تاریخ معرفی آیفون ۱۱

اپل امروز هفتمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 13 را برای توسعه دهندگانی که از قبل ثبت نام کرده بودند در دسترس قرار داد و البته نکته جالب اینجا است که در لابه لای کدهای آن یک سرنخ بزرگ از زمان رونمایی آیفون های بعدی کشف شده است.

یکی از محتواها یا Asset های داخل کدهای iOS 13 تصویری است که در ادامه آن را مشاهده می کنید و تاریخ سه شنبه ۱۰ سپتامبر (بخوانید ۱۹ شهریور) بر روی آن درج شده است (بر روی اپ تقویم قابل مشاهده است). نامی که برای این تصویر انتخاب شده “HoldForRelease” است و ما را قانع می کند که اپل در تاریخ مذکور قصد رونمایی از گوشی های جدید سری آیفون را دارد. سال گذشته تاریخی که در این Asset درج شده بود ۱۲ سپتامبر بود و حدس می زنید اپل در چه تاریخی آیفون های جدید خود را معرفی کرد؟ بله، ۱۲ سپتامبر!

عرضه آیفون های جدید در تاریخ ۱۹ شهریور از آن جهت قابل باور به نظر می رسد که اپل در سال های گذشته نیز تقریبا در همین برهه از سال اقدام به معرفی گوشی های خود کرده است. در واقع، اگر این شرکت بخواهد روال قبل را ادامه دهد، در این صورت باید انتظار داشته باشیم مدل های سه گانه آیفون 11 در روز 13 سپتامبر معرفی شوند. در مورد تاریخ احتمالی ورود این گوشی ها به بازار هم می توان روز 20 سپتامبر را برای کشورهایی که در موج اول عرضه قرار دارند و روز 27 سپتامبر را برای کشورهای موج دوم عرضه متصور بود. در ضمن، همان Asset ای که در بالا اشاره کردیم تاریخ 23 سپتامبر را برای مدل های قدیمی تر آیفون درج کرده که می تواند به معنی عرضه نسخه نهایی iOS 13 برای این گوشی ها در تاریخ مذکور باشد.

با تمام این احوال باید در نظر داشته باشید که همه این ها فعلا در حد گمانه‌زنی هستند و شاید اپل با درج این تاریخ ها در داخل کدهای iOS 13 خواسته ما را سر کار بگذارد! البته از طرف دیگر اپل احتمالا می دانسته که این اطلاعات کشف و منتشر خواهد شد و به این وسیله خواسته تا بازار گمانه‌زنی و تبلیغات پیرامون سری آیفون 11 را همچنان داغ نگه دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۱۹ شهریور اپل دوباره دنیا را تحت تاثیر معرفی موبایل خود قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

یکی از نوآوری های اپل در سال 2019 حذف نام ایفون.

VB

یکی از نو آوری های سام
ساخت پنل سوپر آمولد با مشکل افتادن اتوبان های بنفش
اس ۸ اس ۷ اس ۶
نوت ۵

Dr.Nazer

با اجازه من S8 و Note 5 داشتم😐 معلوم نیست از هر چند پنل چندتاش اینطوری میشه :-/ دیگه آخه از پنل‌‌ سامسونگ‌هم میخواین ایراد بگیرین؟ تمام شرکتا آرزو دارن پنلِ‌شون ساختِ سامسونگ باشه.

Milad7

جون باو…. منتظریم 🙂

Milad7

ظاهرا اپل قراره از صفحه نمایش های تولید شده سامسونگ برای نوت 10 استفاده بکنه

علی شیخ زاده

منتظر یه دوربین عالی هستم😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)