حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم نوکیا IFA 2019 تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA 2019، نوکیا

انتظار می‌رود نوکیا یا HMD در نمایشگاه IFA 2019 برلین از گوشی‌های میان رده نوکیا ۷.۲ در کنار نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۵.۲ پرده برداری کند. مراسم نوکیا IFA 2019 هم تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

معرفی مدل‌های نوکیا ۵.۲ نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲

نوکیا HMD امسال قصد دارد چرخه‌ی زمانی معرفی محصولات خودش را تغییر دهد. انتظار می‌رفت گوشی نوکیا ۶.۲ در ماه فوریه و مدل ۵.۲ نیز در ماه ژوئن معرفی شوند٬ اما وارد ماه آگوست شده‌ایم و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. با این حال یک سایت وابسته به نوکیا خبر از معرفی این دو محصول در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

گرچه هنوز دعوتنامه‌های رسمی منتشر نشده است٬‌ اما اچ ام دی گلوبال ظاهرا قصد دارد در نمایشگاه IFA 2019 برلین که از ۱۵ تا ۲۰ شهریور برگزار می‌شود حضور پیدا کند. بدیهیست که هیچ تضمینی برای معرفی گوشی‌های جدید نوکیا در این رویداد وجود ندارد٬ اما معمولا شرکت‌های بزرگ محصولات جدیدشان را با خود به برلین می‌آورند. به طور مثال ال جی سال گذشته برای نخستین بار گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در این رویداد معرفی کرد و سونی نیز هر ساله گوشی‌های جدیدش را به IFA 2019 می‌آورد.

این احتمال وجود دارد که گوشی‌های جدید برند نوکیا که شامل دو مدل میان‌رده نوکیا 5.2 و 6.2 هستند٬ در این رویداد معرفی شوند. علاوه بر این٬ نوکیا 7.2 هم یکی دیگر از گوشی‌هاییست که کاندیدای معرفی در ایفا خواهد بود. اما از گوشی پرچمدار نوکیا چه خبر؟ گزارش شده است که گوشی نوکیا ۹.۱ نیز احتمالا در زمانی بین ماه آگوست و سپتامبر معرفی می‌شود٬ اما به خاطر مشکلات توسعه‌ی دوربینش٬ احتمالا با دو ماه تاخیر روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم نوکیا IFA 2019 تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

نوکیا ۹.۱🤔

Taskin

ینی نوکیا همیشه مشکلاتش سر دوربینه
تازه نوکیا ۹ هم سر و صدایی تو دوربین به پا نکرد
گرچه میشه این مورد رو به خاطر پردازنده قدیمیش بخشید
شاید اگر اسنپ ۸۵۵ بود خدوجی هم یهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)