حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو ای ۶ پلاس با چیپست مدیاتک هلیو P22 و قیمت ۱۵۳ دلار سما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | IFA 2019، موتورولا

مشخصا موتورولا وان زوم (One Zoom) مهم‌ترین گوشی این شرکت در نمایشگاه IFA 2019 برلین است؛ اما موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) هم می‌تواند طرفداران خود را داشته باشد. موتو ای ۶ پلاس با چیپست مدیاتک هلیو P22 و قیمت ۱۵۳ دلار سما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل است و از چیپست هلیو P22 مدیاتک قدرت می‌گیرد. حافظه رم 2 یا 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت قرار گرفته است. البته موتو ای ۶ پلاس از خشاب کارت حافظه هم برخوردار است.

در پنل پشتی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/2.0 با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری را داریم که با سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و فلاش LED همراهی می‌شود. سنسور اثر انگشت هم درون لوگوی موتورولا جای گرفته است. در جلو اما، یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.0 با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری درون ناچ U شکل قرار دارد.

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس

رادیو FM، جک هدفون، NFC و سایر امکانات ارتباطی معمول، در موتو E6 پلاس وجود دارند. نسخه‌ای از این گجت هم هست که از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. دستگاه با بدنه‌ای پلاستیکی، 149.7 گرم وزن دارد و ابعاد آن 155.6 در 73.06 در 8.6 میلی‌متر است.

موتورولا ای ۶ پلاس با سیستم عامل اندروید ۹ کار می‌کند و از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. البته این باتری از طریق درگاه microUSB و با توان ناچیز ۵ وات (مانند شارژر آیفون Xs (!)) شارژ می‌شود. گوشی جدید موتورولا از همین امروز در آمریکای لاتین و به زودی در اروپا و آسیا به فروش می‌رسد. قیمت موتو ای 6 پلاس 139 یورو است.

نظر شما درباره موتو ای ۶ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

😐😑ریلمی اسنپ۷۱۲ .نمایشگر سوپر امولد فول اچ دی حسگر زیر نمایشگر 😐😑خیلی بی حاشیه تر .دوربین های خیلی بهتر .همین قیمت

Amin B3DA

مفتش گرونه

android pie

😐😐😐😐😐واقعا هدف موتورولا از ساخت این چی بوده؟؟؟؟ردمی نوت 8 خیلی خیلی ازین بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)