حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری EMUI 10 هواوی برای آپدیت اندروید ۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، تماشا کنید، هواوی

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم رابط کاربری EMUI 10 هواوی ۱۸ مرداد در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت رونمایی خواهد شد. امروز ۱۸ مرداد است و رابط کاربری EMUI 10 هواوی برای آپدیت اندروید ۱۰ رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رابط کاربری EMUI 10 هواوی

رابط کاربری EMUI 10

رابط کاربری EMUI 10

امروز در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی دیدیم که سیستم عامل هارمونی هواوی (Huawei Harmony OS) رسما معرفی شد. همچنین در کنار آن رابط کاربری اختصاصی چینی‌‌ها بر مبنای اندروید ۱۰ توسعه یافته است و مواردی همچون زبان‌ طراحی بهبودیافته، تم تاریک در سطح سیستمی و عملکرد سریع‌تر را به‌همراه دارد. البته که پیش از این هم هواوی تم تاریک را ارایه می کرد و من روز هواوی میت ۱۰ پرو آن را تجربه کرده بودم.

رابط EMUI 10 آیکون‌های دایره‌ای‌تر و انیمیشن‌های جدیدی را در وجود خود دارد. تم تیره در رابط کاربری جدید هواوی روی اپلیکیشن‌های متفرقه نیز در کنار اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این شرکت پیاده خواهد شد. چینی‌ها برای ساعت و تقویم نیز استایل‌های بیشتری را نیز تدارک دیده‌اند و گزینه‌های بیشتری را به قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن اضافه کرده‌اند.

دهمین نسخه از رابط کاربری EMUI به‌لطف سیستم فایل بهبودیافته‌ی EROFS عملکرد سریع و پاسخگویی بهتری خواهد داشت. از سوی دیگر GPU Turbo 3.0 نیز با وعده‌ی تعامل سریع‌تر و تأخیر کمتر حین جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها در دسترس خواهد بود.

هواوی نوع جدیدی از اتصال گوشی‌های هوشمند با کامپیوترهای شخصی را نیز با نام Multi Screen Collaboration به‌نمایش گذاشت که به‌موجب آن کاربر می‌تواند دو دستگاه را به‌صورت بی‌سیم متصل کرده و گوشی هوشمند خود را به‌صورت مستقیم روی نمایشگر کامپیوتر نشان دهد. بدین ترتیب، امکان دسترسی به تمام فایل‌های گوشی و پاسخگویی آسان به پیام‌ها در فراهم خواهد شد.

اولین گوشی‌های مبتنی بر این رابط کاربری، سری میت ۳۰ است که البته کاربران هواوی P30 در تاریخ ۸ سپتامبر می‌توانند آن را دریافت کنند. نظر شما درباره آپدیت EMUI 10 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

بالاخره یه رابط کاربری درست حسابی امیدوارم داده باشه🤔
البته به شدت در انتظار OneUi 2 هستم😀

Dr.Nazer

معلوم نیست OneUI 2 کِی معرفی میشه؟

نیما عرفانی

https://toranji.ir/?p=1054148
احتمالاً آذر ماه یا دی ماه

نیما عرفانی

احسنت

Dr.Nazer

آیکون Phone کاملا و به‌طور ۱۰۰ درصد با آیکون iOS یکی بود :/ ولی کلا بهش امیدوارم که بهتر شده باشه

Saeed mirzaei

به نظر میاد تغییرات خیلی خوبی نسبت به نسخه قبلی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)