حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران رسما ارایه شد

دیروز بود که در ترنجی برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ۱۰ هواوی P20 و هواوی Mate 10 با رابط کاربری EMUI 10 رسما و به صورت جهانی ارایه شد. امروز و به گزارش کاربارن ترنجی آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران رسما ارایه شده است. البته برای دریافت آن یک تغییر کوچک باید در موبایل خود ایجاد کنید.

 آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران

همانطور که در اسکرین شات بالا، ارسالی از کاربر ترنجی آقای “هادی” می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران با رابط کاربری MIUI 10 رسما ارایه شده است. این آپدیت وصله امنیتی ماه گذشته میلادی یعنی ماه آوریل را ارایه می کند.

به گفته ایشان برای دریافت آپدیت اندروید ۱۰ هواوی میت ۱۰ پرو باید ریجن (Region) گوشی خود را به کشوری به جز ایران تغییر دهید. در تست انجام شده به United Kingdom تغییر داده شده است. سپس از برنامه Support یا Hicare سابق آپدیت دستگاه خود را چک کنید.

شما هواوی Mate 10 Pro دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را با موفقیت دریافت کردید؟ بد نیست بدانید هواوی Mate 10 Pro به نوعی هم دوره گلکسی نوت ۸ است که در اندروید ۹ متوقف شد.

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از کی تا حالا رابط هواوی miui بوده؟

m.b

از همون موقع که تو سایت همسایه ردمی مال هوآوی بوده! 😂

AAAA_.reza._AAAA

#همکاری

Dr.Nazer

“آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران با رابط کاربری MIUI 10 رسما ارایه شده است.”

چرا هر موقع حرف از آپدیت اندروید و رابط‌کاربری گوشی هواوی میشه به‌جای EMUI می‌نویسین MIUI؟! چند بار یه اشتباه میتونه پشت سر هم رخ بده؟ :/

bh974

می یو ائ 10😄

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

m.b

” همانطور که در اسکرین شات بالا، ارسالی از کاربر ترنجی آقای “هادی” می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ هواوی Mate 10 Pro در ایران با رابط کاربری MIUI 10 رسما ارایه شده است ”

ناظر برات رقیب پیدا شد… 😂

şæęð

تو اسکرین ای ام یو آی نوشته ولی تو سایت می یو ای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)