حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی 5G هواوی میت ۲۰ ایکس 5G رسما آغار شد: قیمت بین ۹۶۰ تا ۱۲۴۰ دلار

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | هواوی

پس از مدت ها از ارایه هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، هواوی میت ۲۰ ایکس 5G رسما برای فروش آماده شده است و در دو بازار به فروش می رسد. این گوشی 5G هواوی قیمتی بین ۹۶۰ تا ۱۲۴۰ دلار دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

در ابتدا قرار بود گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در ماه ژوئن وارد بازار انگلستان شود؛ با این حال تحریم این غول فناوری چینی از سوی ایالات متحده آمریکا باعث شد شاهد عرضه آن در تاریخ اعلام شده نباشیم. حال این محصول به عنوان اولین گوشی هوشمند شرکت هواوی وارد بازار شده است.

هم اکنون خریداران می توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۹۶۰ دلار در امارات متحده عربی از اپراتور همراه اتصالات سفارش دهند. علاوه بر این کشور، کاربران در کشور ایتالیا نیز قادر به پیش خرید این گوشی هوشمند هستند. این اسمارت فون از طریق آمازون در کشور ایتالیا قابل سفارش است. قیمت هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در ایتالیا برابر با ۱۲۴۰ دلار در نظر گرفته شده و از تاریخ 22 جولای در اختیار کاربران قرار می گیرد. فروش این دستگاه از تاریخ 26 جولای در کشور چین آغاز می شود.

هواوی Mate 20 X 5G تفاوت چندانی با نسخه استاندارد خود ندارد و تفاوت اصلی میان آن ها مربوط به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه، میزان رم و حافظه داخلی و ظرفیت باتری است. در حالی که مدل استاندارد این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی مجهز شده است، نسخه 5G آن از 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی بهره می برد. این که خجم باتری نسخه 5G کمتر از نسخه اصلی است کمی عجیب به نظر می رسد.

صفحه نمایش 7.2 اینچی با نسبت تصویر 18.7:9، سیستم عامل پیش فرض اندروید پای، چیپست کایرین ۹۸۰، دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 40، 8 و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی سایر مشخصات این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

خیلی با قیمت روز معرفی تفاوت دارد .

The Destroyer

دیدی بهت گفتم. آخه مگه میشه نسخه 5g یه گوشی با خودش فقط 30 دلار تفاوت داشته باشه. حالا منتظر قیمت گذاری گوشی 5g ویوو هم باش

_V_

حجم باتری واقعا عجیبه
نسخه ۵جی گلکسی فولدم حجم باتریش کمتره!

m.b

مگه نمیگفتن 600-800 دلاره؟🤔
یه قیمت میگن بعداً یه قیمت دیگه میفروشن؟🤔

_V_

باور کن اگر سامسونگ بود
این الان یه پست پرکامنت بود داداش

_V_
_V_

۱۲۴۰ دلار😀
نگه میدارم نوت۱۰ میخرم جاش🤔😐

_V_

مدافع منافع چین کجایی جواب بده😀

اهان یادم نبود سامسونگ خار داره اصلا نباید دربارش حرف زد

afsoon

چی میگی واسه خودت

Jason bourn

مگه‌نگفتی بی تعصبی و طرفدار جنس با کیفیت؟
الان چی شد تا گفت مدافع چین بیاد وسط تو پریدی وسط؟ خودتو لو دادی خواهر جان 😂

_V_

جواب بده دیگه😂

afsoon

Jason bourn خدا بهت یه عقل بده که ترول بودن رو فراموش کنی .خب وقتی میگه مدافع منافع چین منظورش منم .هرچند من اینجوری نیستم ولی ترول های سامسونگ اینجوری برداشت میکنن .

afsoon

جواب چیو ؟ خود درگیری داری آقای واعظ 😅جنس از موتوری نگیر حدالقل برو پارکی جایی

_V_

عزیزم انقدر اسکی نرو
برفا آب شده باید کوهنوردی کنی

علی شیخ زاده

باتری کم حجم تراز نمونه معمولی احتمالا بخاطر جا دادن مودم ۵جیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)