حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹ ایکس (Honor 9X) با دوربین سلفی پاپ آپ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

دیروز بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی آنر ۹ ایکس (Honor 9X) مشخص شده و ۱ مرداد خواهد بود. امروز با اطلاعات جدیدی که منتشر شده می بینیم که آنر ۹ ایکس (Honor 9X) با دوربین سلفی پاپ آپ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

به تازگی تصویری شماتیک از آنر ۹ ایکس (Honor 9X) به بیرون درز کرده است که دید روشن‌تری از طراحی این گوشی هوشمند به ما ارائه می‌دهد. مهم‌ترین چیزی که در آن جلب توجه می‌کند، یک دوربین سلفی پاپ آپ است؛ پس بریدگی ناچ روی نمایشگر آنر 9X جایی ندارد.

آنر ۹ ایکس با دوربین پاپ آپ

آنر ۹ ایکس با دوربین پاپ آپ

آنر ۹ ایکس با دوربین پاپ آپ

در شماتیک آنر ۹ ایکس که ایوان بلاس منتشر کرده است، علاوه بر دوربین پاپ آپ می‌توان یک ماژول دوگانه را نیز در پنل عقب دستگاه دید. این دوربین‌ها با چیدمان عمودی در سمت چپ بخش فوقانی پنل جای گرفته‌اند؛ اما برخلاف آنر 8 ایکس، گوشی جدید فاقد حسگر اثر انگشت در پشت خود است.

این می‌تواند دو معنی داشته باشد؛ یا کمپانی چینی به طور کلی از خیر آن گذشته و یا این سنسور را زیر نمایشگر دستگاه تعبیه کرده است. البته مکانیسم پاپ آپ دوربین سلفی، شاید عملکرد کندی برای قابلیت فیس آنلاک داشته باشد؛ پس وجود اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

دیگر موارد قابل مشاهد در تصویر، وجود کلیدهای کنترل صدا و پاور در سمت راست و درگاه USB (که امید می‌رود تایپ C باشد) در لبه پایینی گوشی است. پیش‌تر تجهیز آنر 9 ایکس به چیپست کایرین ۸۱۰ نیز تایید شده بود؛ ولی برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی از آن در ماه جاری (ژولای) باشیم.

نظر شما درباره آنر ۹ ایکس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

من بدم از پاپ اپ میاد البته این نظر منه

Dr.Nazer

نمیدونم چرا اصلا نمیتونم تصور کنم یه گوشی با دوربین پاپ‌آپ دستمه. درسته گوشی و قشنگ‌تر میکنه که کاملا بدون حاشیه میشه ولی من از اون دوربین مستطیلی که میاد بیرون اونم از یه گوشه خوشم نمیاد به نظرم ناچ یا دوربین Hole Punch که سامسونگ اخیرا استفاده کرده بهتره تا دوربین پاپ‌آپ یا اون دوربین گلکسی A80 که ۱۸۰ درجه برمیگرده ظاهر پشت گوشی رو خیلی زشت کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)