حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹ ایکس (Honor 9X)‌ در یک روز ۳۰۰ هزار دستگاه فروش رفت

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | آنر

هفته پیش بود که آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با چیپست کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد. پیش بینی میشد که این سری بتوانند موفقیت خوبی را کسب کنند. باید بدانید که آنر موفق شد در اولین روز از فروش گوشی‌ آنر ۹X، بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند تا شاهد ثبت رکورد دیگری از این برند محبوب باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

فروش آنر ۹ ایکس

فروش آنر ۹ ایکس

صرفا برای مقایسه بد نیست بدانید که این در شرایط رخ داده  که شاهد کاهش فروش سونی موبایل به تنها ۹۰۰ هزار دستگاه در چارک دوم سال ۲۰۱۹ هستیم. به عبارتی تنها یک موبایل آنر به اندازه فروش میانگین یک ماه سونی موبایل فروش داشته است.

روز گذشته آنر اعلام کرد آمار فروش گوشی‌ آنر ۹X در دو دقیقه‌ی اول فروش، مرز ۱۰۰ هزار دستگاه‌ را رد کرده است که البته این آمار مربوط به پیش خرید این گوشی می‌شد چراکه آنر ۳۰ جولای (۹ مرداد) را تاریخ پیش‌خرید این گوشی اعلام کرده بود. با این اوصاف امروز که این گوشی در تمامی فروشگاه‌های آنلاین چین برای فروش در دسترس قرار گرفت، بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفت!

البته ثبت چنین رکوردهایی از آنر چیز جدیدی نیست! برای مثال تنها ۱۷۳ روز بعد از عرضه‌ی گوشی آنر ۸X، بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفت که این آمار برای آنر ۷X بعد از ۲۰۰ روز بدست آمد. آنر ۹X اما دوبرابر سریع‌تر از آنر ۸X به آمار فروش ۱۰۰ هزار نسخه رسید‍! بنابراین انتظار می‌رود این گوشی نیز همانند نسخه‌ی قبلی خود رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

آنر در طراحی آنر ۹X تا جایی که توانست از قوی‌ترین مجموعه‌ی سخت‌افزاری میان‌رده بهره برد و این گوشی را به یکی از جدیدترین پردازنده‌های اختصاصی خود یعنی کایرین ۸۱۰ مجهز کرد. لازم به ذکر است که کایرین ۸۱۰ دومین پردازنده‌ی اختصاصی هواوی بعد از کایرین ۹۸۰ است که از لیتوگرافی ۷ نانومتری بهره می‌برد.

آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با چیپست کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد

این گوشی در سه مدل به بازار عرضه شده است که ابتدایی‌ترین مدل آن از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و ۱۴۰۰ یوان (۲۰۳ دلار) نیز قیمت دارد. دومین مدل اما با حافظه‌ی داخلی مشابه و ۶ گیگابایت رم در دسترس قرار دارد که آنر برای آن قیمتی معادل ۱۶۰۰ یوان (۲۳۲ دلار) را در نظر گرفته است. همچنین قوی‌ترین مدل از این سری به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و با قیمت ۱۹۰۰ یوان (۲۷۵ دلار) به فروش می‌رسد.

آنر ۹ ایکس برای دوربین اصلی به دو دوربین مجهز شده است که دوربین اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. دومین دوربین این گوشی نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است و برای محاسبه‌ی عمق میدان بکار می‌رود. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز به صورت ماژول پاپ آپ طراحی شده که سنسوری به بزرگی ۱۶ مگاپیکسل داشته و از گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

سایز نمایشگر آنر ۹X حدودا ۶.۶ اینچ (۶.۵۹) و از نوع IPS LCD است که از وضوح تصویر  ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ (+Full HD) بهره می‌برد. در طراحی بدنه‌ی این گوشی از فلز و شیشه بسیار با کیفیت استفاده شده که با توجه به اندازه‌ی بزرگ این گوشی، وزن آن را به ۲۰۶ گرم رسانده است. وظیفه‌ی تغذیه‌ی آنر ۹X نیز بر عهده‌ی یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند این گوشی را حداقل به مدت یک روز بدون مشکل روشن نگه دارد.

نظر شما درباره این موفقیت آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

(آنر ۹X اما دوبرابر سریع‌تر از آنر ۸X به آمار فروش ۱۰۰ هزار نسخه رسید‍! بنابراین انتظار می‌رود این گوشی نیز همانند نسخه‌ی قبلی خود رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.)
گفته بودم این گوشی فروش بالایی به خودش میبینه و رکورد ۸x رو میزنه .

UnderTaker

بلک‌شارک2پرو هم ظاهرا طی 24 ساعتِ اول تعداد 200 هزار عدد پیشفروش داشته که رقم بالایی برای یه گوشی گیمینگ محسوب میشه.

Saeed mirzaei

با ورود این محصول به دیگر بازارها شاهد فروش بسیار خوبی خواهیم بود ، امیدوارم با قیمت منطقی وارد ایران بشه

afsoon

احتمالا شاهد فروش پانزده تا بیست ملیونی اش باشیم .با توجه به قیمتی که دارد خیلی گوشی خوبیه

The Destroyer

یعنی این فروشش بدون احتساب فروش آنر 9x پرو هست؟ چون اون هم احتمالا کلی فروش داشته باشه

_V_

ن معمولا باهم میزنن سریارو
باهم انقدر شده

✔ TVKade

نسخه پرو اصلا ریلیز نشده و تازه 9 اگوست در چین عرضه میشه. این فروش خالص مربوط به نسخه معمولیه همونطور که در پست نوشته.

afsoon

نسل قبلی پانزده ملیون فروش کرد .این نسل احتمالا ۲۰ ملیون .نسخه پرو گمان نکنم فروش جالبی رو تجربه کنه چون گران هست و چیز خاصی ندارد نسبت به نسخه معمولی

m.b

به نظر منم نسخه معمولی با ارزش تر از پرو هست…

نیما عرفانی

به قول خانم نونهالی ،خیلی شیرین تا ۲۰ میلیون میره.

Dr.Nazer

با عشق

android pie

منم انتظار فروش بالای این گوشی روداشتم چون با قیمت واقعا مناسب امکانات خیلی خوب و طراحی زیبایی رو ارائه میده من اینده ی این گوشی رو بهتر از 8x میبینم

علی شیخ زاده

گوشی بسیار خوب و خوش قیمتیه بایدم بفروشه

VB

دمش گرم
۲۰۳ دلار برای این گوشی خدایش خوبه الان این گوشی بیاد ایران
با توجه ب دلار و سود دلال و…
نهایت بشه ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ قشنگ از ای ۵۰ رو درسته قورت میده

m.b

گوشی های آنر به صرفه تر از خود هوآوی هستن معمولاً…

نیما عرفانی

حکم ردمی برای شیائومی رو داره

aliasad

فروشش از ۲۰ملیون رد میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)