حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید قاب سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا را تایید می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

رندر جدید قاب سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لو رفته است و بر اساس آن باید گفت سامسونگ پرچمدار آینده خود را بدون جک 3.5 میلی متری صدا وارد بازار می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر جدید قاب سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در دو زاویه از یک رندر جدید به نمایش گذاشته شد. این گوشی هوشمند درون یک قاب قرار گرفته و بخش بالایی و پایینی آن قابل مشاهده است. پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و در سمت چپ پنل پشتی به چشم می خورد. لازم به ذکر است؛ گلکسی نوت ۹ دارای دوربین اصلی با چیدمان افقی بود.

تصویری که از بخش پایینی این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار گرفته، پورت USB Type-C، اسپیکر تکی و حفره مخصوص قلم S Pen را نشان می دهد. در بخش بالایی نیز شاهد حضور میکروفن هستیم. بر اساس این تصاویر،سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۱۰ را بدون جک 3.5 میلی متری هدفون روانه بازار می کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها، شایعات و رندرهای زیادی از گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ در فضای مجازی بودیم. در حالی که نسخه استاندارد این محصول به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود، مدل پرو دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این محصولات از حفره درون نمایشگر بهره می برند که در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش به چشم می خورد.

بر اساس شایعات، این گوشی های هوشمند قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ یا ۴۵ واتی هستند. قدرت آن ها با توجه به بازار هدف توسط چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 تامین می شود. انتظار می رود سامسونگ برای قلم مورد استفاده در این محصولات، ویژگی های جدیدی در نظر بگیرد تا کارایی آن افزایش پیدا کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا و مموری کارت از گلکسی نوت ۱۰ می تواند تصمیم صحیحی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تا روز معرفی 100 تا رندر میزنن که یکی در میان حذف جک رو تایید و رد کردن…😅
آقا به اجماع برسید بعداً بزنید…😂

The Destroyer

دقیقا می خواستم همینو بگم

_V_

بالاخره چی؟😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)