حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس رسما معرفی شدند: اسنپدراگون ۶۷۰ با دوربین های پیکسل ۳ و قیمت ۳۹۹ دلار

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، گوگل

شرکت گوگل سرانجام از گوشی‌های هوشمند میان رده خود پرده برداشت و گوگل پیکسل 3a و گوگل پیکسل 3a ایکس ال را رسما معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت Google Pixel 3a و Pixel 3a XL بیشتر آشنا شویم.

تلفن هوشمند گوگل پیکسل 3a در واقع جانشین معنوی سری گوشی‌های میان رده نکسوس محسوب می‌شود که گوگل تا پیش از این به بازار عرضه کرده بود. همراه با یک قیمت مناسب و دوربین‌های عقب یکسان، این گوشی جدید در کنار گوگل پیکسل 3a XL ساخته شده تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

پیکسل 3a

پیکسل 3a

مشخصات گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ای از یک صفحه نمایش اولد بدون ناچ 5.6 اینچی با رزولوشون 1080 در 2220 بهره می‌برد و یک محافظ دراگون تریل (Dragon Trail) نیز بر روی آن قرار داده شده است. از نظر سخت افزاری، این گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون 670 در کنار پردازنده گرافیکی آدرینو 615، بعلاوه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مطابق معمول آثار اندرویدی خالص، جایی برای کارت حافظه میکرو اس دی تعبیه نشده که کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

دوربین عقب گوشی مشابه پیکسل 3 بوده و دارای سنسور 12.2 مگاپیکسلی شرکت سونی با دریچه‌ دیافراگم f/1.8، ابعاد پیکسلی 1.4 میکرون و قابلیت پایدارسازی نوری تصویر است. بر روی کاغذ، انتظار می‌رود که دوربین این گوشی دقیقا عملکرد موبایل گران‌قیمت پیکسل را داشته باشد. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی با دریچه‌ دیافراگم f/2.0 خواهد بود.

تمامی ویژگی‌های دوربین‌های پیشرفته همانند دید شبانه (Night Sight)، تاپ شات و قابلیت Super Res Zoom نیز در این گوشی در دسترس است. باطری گوشی 3,000 میلی آمپر بوده و از 18 وات شارژ سریع با کابل پشتیبانی می‌کند.

و اما گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال از نظر سخت افزار مشابه 3a است اما در ابعاد بزرگ‌تری عرضه می‌شود. نمایشگر این‌ گوشی، اولد 6 اینچی با رزولوشون 1080 در 2160 است و همانند گوشی پیکسل XL 3 دارای ناچ نیست. باطری نیز بهتر شده و به 3700 میلی‌ آمپر ارتقا پیدا کرده است.

برای پایین آوردن قیمت، گوگل از پلاستیک استفاده کرده و هیچ فلزی در بدنه به کار نرفته است. همان طور که اشاره شد، محافظ نیز گوریلا گلس نبوده و به جای آن از دراگون تیل استفاده شده است. مسئله غافل گیر کننده دیگر، بازگشت جک صوتی ۳.۵میلی متری و بلندگوهای استریو همراه با آن است. علاوه بر این‌ها، ویژگی اکتیو اج (Active Edge) هم بازگشته است.

رنگ های پیکسل 3a

رنگ های پیکسل 3a

رنگ های پیکسل 3a

این گوشی جدید در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد و قرار است با قیمت 399 دلار عرضه شود. همچنین گوشی 3a ایکس ال 479 دلار قیمت خواهد بود. نظر شما درباره پیکسل 3a چیست؟ احتمالا تنها دلیل خریدش را می توان همین دوربین دانست!

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rwgni

کسی هست جذبش شه بخره؟

nima.1987

طراحیش اصلا جذاب نیست
حاشیه های زیاد،
باتری کم حجم
قیمت بالا نسبت به رقبا

علی شیخ زاده

بخاطر دوربین هم که شده گزینه خوبی میتونه باشه هرچند خیلی گرونه

afsoongaregisoo

زشت طراحی قدیمی نمایشگر کوچک سخت افزار معمولی و قیمتی فوق العاده بالا.

amer

دراگون 670بی نظیره در حد دراگون 835هست
باتری و دوربین و نمایشگر عالی هستن فقط طراحی و قیمت به نظرم جالب نیستن

vahid abedi

من تقریبا جذبش شدم.

اونم به خاطر اینکه دوربین اولویت اول من هستش.

دوم بروزرسانیهای سریع و پایدار حداقل 3 ساله با کمترین باگ.

سوم اندازه مناسب 3a که واقعا در این بازار فبلت پسند اندازه زیر 6 اینچ و نزدیک 5.5 واقعا برای برخی سلایق نیاز بود.

بزرگترین نقص قیمت بالا و بدنه پلاستیکی هستش..

تو این قیمت انصافا mi9 شیاوومی جزو 3 اولویت اول خرید اکثریت افراد میتونه باشه.

vahid abedi

اگر قیمت 300 دلار بود واقعا عالی میشد و فروش خیلی بالایی رو به خاطر دوربین و برند پیکسل تجربه میکرد

Mortazavi

این گوشی بهترین دوربین و بهترین پردازنده برای میانرده و نمایشگر با کیفیتی داره و در مقابل زشت ترین طراحی کل میانرده هارو داره و بستگی به اولویت افراد میتونه خوب یا بد باشه من بشخصه عاشق سخت افزار هستم و این گوشی بخاطر دوربین نمایشگر پردازنده و پشتیبانی خوب جزو اولویت هام هست

online_wireless

گوشی جالبی نیست چه سخت افزار چه طراحی و اینکه تماما پلاستیکیه. تنها حسنش پشتیبانی گوگل و دوربینشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)