حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان پشتیبانی از گوگل پیکسل 3a با آپدیت بعدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

شاید فراموش کردن آن آسان باشد، اما گوگل لزوما قول پشتیبانی نرم افزاری زیادی را برای گوشی های هوشمند پیکسل خود نداده است. وعده این شرکت تا سه سال پیش، وعده ارئه آپدیت به مدت سه سال آپدیت امنیتی بود. خب! حدس بزنید چه دستگاه هایی سه سال پیش عرضه شدند؟ بله، Pixel 3a و 3a XL و این یعنی پایان پشتیبانی از گوگل پیکسل 3a با آپدیت بعدی.

پایان پشتیبانی از گوگل پیکسل 3a

به‌روزرسانی نرم‌افزاری اردیبهشت که گوگل از دیروز شروع به انتشار کرد، باید آخرین به‌روزرسانی این دستگاه ها می‌بود، اما طبق معمول این شرکت به‌روزرسانی بیشتری را برای دستگاه‌هایی که از نظر نرم‌افزاری به پایان عمر خود می‌رسند، ارائه می‌کند.

به گفته خود گوگل، آخرین به‌روزرسانی Pixel 3a و 3a XL حوالی مرداد ماه ارائه خواهد شد. این یعنی اگر صاحب یک Pixel 3a یا 3a XL هستید، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن را دریافت خواهید کرد، بنابراین شاید زمان خوبی باشد که به دنبال یک تلفن هوشمند جایگزین برای خرید و استفاده باشید. گوشی‌هایی که همچنان به‌روزرسانی‌ها، به‌ویژه گوشی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. که گاهی اوقات می تواند بسیار مهم باشد.

به هر حال، این بیانیه کامل گوگل در این مورد است:

اردیبهشت ۱۳۹۸ هنگام معرفی Pixel 3a و Pixel 3a XL، اعلام کردیم که دستگاه‌ها سه سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را از زمانی که دستگاه‌های ما برای اولین بار در فروشگاه Google در دسترس قرار گرفتند، دریافت خواهند کرد. به‌روزرسانی نهایی Pixel 3a و Pixel 3a XL تا مردا ۱۴۰۱ برای کاربران عرضه می‌شود.

گوشی های پیکسل 3a و 3a XL اولین پیکسل هایی بودند که وارد قلمروی میان رده شدند و اکنون داستان آنها به پایان پشتیبانی خود می رسد – اما سری “a” ادامه دارد.

موبایل فعلی شما همچنان آپدیت می گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)