حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه پیکسل 3a XL را دوباره ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم قیمت پیکسل 3a به همراه تصویر جعبه آن لو رفتگوگل پیکسل 3a و گوگل پیکسل 3a ایکس ال اولین گوشی های میان‌رده شرکت گوگل به شمار می‌روند. به تازگی تصاویری از جعبه گوشی مدل بزرگتر رویت شده است، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جعبه پیکسل 3a XL را دوباره ببینید.

جعبه پیکسل 3a XL

انتظار داریم تا چند روز آینده، شرکت گوگل دو گوشی گوگل پیکسل ۳ ای و پیکسل ۳ ای ایکس ال را معرفی کند. طی چند هفته اخیر، شایعات زیادی درباره این دو گوشی منتشر شده است، به همین دلیل اکنون، تقریبا چیزی از مشخصات فنی و ویژگی‌های آن‌ها بر ما پوشیده نیست. به فهرست دانسته‌های خود از گوگل پیکسل 3a ایکس ال باید تصویر جعبه این گوشی را نیز اضافه کرد! این عکس‌ها به تازگی در وب سایت BestBuy منتشر شده و روی برخی شایعات درباره مشخصات فنی این گوشی مهر تایید زده‌اند.

پیکسل 3a

پیکسل 3a

بر اساس اطلاعات به دست آمده از روی جعبه گوگل پیکسل 3a ایکس ال، این گوشی در چند گزینه رنگ شامل یک رنگ مشکی عرضه خواهد شد. نمایشگر گوشی 6 اینچی بوده و از نظر میزان حافظه داخلی، در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

دو گوشی گوگل پیکسل 3a و گوگل پیکسل 3a ایکس ال را باید اولین محصولات این شرکت در بازار میان‌رده‌ها دانست. پیشتر شنیده بودیم گوشی میان‌رده گوگل از تراشه اسنپدراگون 670 قدرت گرفته و دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. پیش‌بینی شده دو گوشی جدید به ترتیب به قیمت 399 دلار و 479 دلار به فروش برسند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گوگل در زمینه میان رده بتواند بدرخشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

دوباره ابر افشاگری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)