حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

شرکت هواوی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) به دوربین اصلی سه گانه و برش نمایشگر قطره ای مجهز شده است. ما در ترنجی با هم با هواوی پی ۳۰ پرو آشنا شدیم و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هواوی پی ۳۰ آشنا شویم.

گوشی هواوی پی 30 از راه رسید. این گوشی هوشمند به همراه برادر خود، هواوی P30 پرو امروز در طی مراسمی در شهر پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت. هواوی برای پرچمداران جدید خود مشخصات فنی قدرتمند و ویژگی های جذابی را در نظر گرفته است.

هواوی P30 به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. این نمایشگر OLED دارای بریدگی قطره ای در بخش بالایی خود است. حاشیه های بسیار کمی در اطراف نمایشگر این محصول به چشم می خورد.

قدرت جدیدترین پرچمدار هواوی را چیپست 8 هسته ای کایرین 980 تامین می کند. این پردازنده 7 نانومتری قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G76 بهره می برد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی هوشمند، دوربین اصلی آن است. هواوی برای این محصول خود دوربین اصلی سه گانه در نظر گرفته است. سنسورهای این دوربین با همکاری لایکا توسعه یافته است.

دوربین سه گانه هواوی پی ۳۰

دوربین سه گانه هواوی پی ۳۰

دوربین سه گانه هواوی پی ۳۰

سنسورهای 40، 16 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی هواوی پی ۳۰ در نظر گرفته شده که قابلیت عکاسی پرتره را در اختیار کاربران قرار می دهد. در بخش جلویی این اسمارت فون یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی کاربران حضور دارد.

این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. جدیدترین پرچمدار هواوی از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد. وزن این محصول برابر با 165 گرم است.

هواوی P30 به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید پای مجهز شده و دارای رابط کاربری EMUI 9.1 است. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند برعهده یک باتری 3650 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

این اسمارت فون دارای استاندارد IP53 است. هواوی P30 در رنگ های قرمز، سفید، مشکی، Aurora و Breathing Crystal روانه بازار می شود.

نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

سری پی دوربین محوره. پس منتظر اطلاعات بیشتری از دوربین هستیم. مخصوصا نسخه پرو

chalton

آی‌اواس 12.2 نیامده دردسر ساز شد!

شب گذشته و بعد از اتمام کنفرانس، اپل نسخه جدید سیستم عامل های خود را برای عموم عرضه کرد. اما این نسخه جدید مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران بعد از آپدیت به نسخه 12.2 اعلام کردند مشکل آنتن دهی دارند و نمی‌توانند به اپراتور خود متصل شوند. همچنین نسخه جدید اپلیکیشن اپل نیوز هم کرش می‌کند و نمیتوان از آن استفاده کرد.
توصیه ميكنيم که فعلا آپدیت نکنید و دست نگه دارید تا اپل این مشکلات را برطرف کند.

badel

مبارک اونایی که می تونن بخرن

mega08

Ip53 !
ینی فقط مقاوم دربرابر پاشش آب !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)