حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2019 از ۱۳ خرداد ۹۸ آغاز خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود را از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد برگزار خواهد کرد. در رویداد WWDC 2019 مانند سال‌های گذشته باید توقع معرفی نسخه جدید سیستم عامل iOS و سیستم‌عامل مک را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

کد بنویسید، دیگران را شگفت زده کنید

شعار اپل برای رویداد امسال «کد بنویسید، دیگران را شگفت زده کنید» است و همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، اپل یک طرح گرافیکی نیز برای این شعار آماده کرده که در آن ذهن یک ربات از محصولات اپل منفجر شده است.

به نظر می‌رسد بخش زیادی از تمرکز این مراسم روی iOS 13 خواهد بود که انتظار می‌رود تغییرات بیشتری را در رابط کاربری آیپد‌ و آیفون‌ها ایجاد کند. در همین راستا شنیده می‌شود اپل در حال کار روی رابط کاربری Springboard خود است که شاید در این نسخه از iOS باید منتظر آن باشیم.

همچنین به نظر باید منتظر پیشرفت‌های دیگری هم در iOS را داشته باشیم که بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. در حال حاضر آیپد پرو از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد که به خاطر کمبودهای نرم‌افزاری بدون استفاده باقی مانده و از چند کاربر همزمان پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن، محدودیت‌های زیادی در مورد اتصال دستگاه‌هایی با خروجی USB به آیپد پرو وجود دارند که انتظار می‌رود با انتشار iOS 13 همه آن‌ها رفع شوند.

اما ظاهرا بزرگترین چیزی که در رویداد WWDC 2019 به آن پرداخته خواهد شد این موضوع خواهد بود که چگونه اپل قصد دارد سیستم‌عامل‌های iOS و macOS را بیشتر از گذشته به همدیگر نزدیک کرده و برنامه‌های‌ آیپد (و شاید آیفون) را روی سیستم عامل مک اجرا کند. این اتفاق پیش از این تنها برای تعداد محدودی از اپلیکیشن‌ها رخ داده بود و باید منتظر گسترده‌تر شدن آن طی سال جاری میلادی باشیم.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، رویداد WWDC طی ۱۳ الی ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در جریان دیگر رویداد اپل در روز ۵ فروردین که محوریت آن سرویس‌های Apple TV است، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۹ اپل باشیم.

منتظر iOS 13 هستید؟ بیشترین انتظار شما از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)