حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس WWDC 2019 اپل و معرفی iOS 13 مشخص شد: ۱۳ خرداد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2019 از ۱۳ خرداد ۹۸ آغاز خواهد شد. در یک باره چند روزه قرار است مانند همیشه کنفرانس توسعه‌دهندگان اکوسیستم اپل موسوم به WWDC برگزار شود اما روز گذشته، بالاخره این شرکت دعوتنامه مربوط به مراسم اصلی را برای افراد و رسانه‌های موردنظر ارسال کرد. حالا می دانیم که تاریخ کنفرانس WWDC 2019 اپل و معرفی iOS 13 مشخص شده و ۱۳ خرداد خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کنفرانس WWDC 2019

کنفرانس WWDC 2019

طبق این دعوتنامه، مراسم اصلی در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) در ساعت ۹.۳۰ شب به وقت ایران، کار خود را در سن خوزه کالیفرنیا آغاز می‌کند. در این مراسم، بالاخره شاهد معرفی ویژگی‌های جدید iOS 13 خواهیم بود و زمان‌بندی مربوط به عرضه‌ی نسخه‌های بتا اعلام می‌شود.

از بین ویژگی‌های این سیستم‌عامل می‌توانیم به ارائه‌ی حالت تاریک گسترده اشاره کنیم که اندروید Q هم قرار است این قابلیت را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

البته در این مراسم فقط به نسخه جدید iOS پرداخته نمی‌شود و در کنار آن، نسخه‌های جدید WatchOS (با پشتیبانی از اپ استور مستقل)، tvOS و macOS (با پشتیبانی از تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های آیپد) معرفی خواهند شد. سال گذشته، در کنفرانس WWDC خبری از محصولات سخت‌افزاری نبود و با توجه به اینکه روز گذشته مدل جدید مک‌بوک پرو با بهبودهای جزئی معرفی شده، به نظر می‌رسد این رویکرد برای امسال هم تکرار می‌شود. اما در نهایت کاربران اپل همواره به‌دنبال غافلگیری هستند و امیدوارند در این مراسم هم بار دیگر غافلگیر شوند.

منتظر رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل های اپل هستید؟ که انتظاراتی از آن دارید؟ کمتر از ۲ هفته دیگر تا رونمایی رسمی باقی است!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)