حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ فوق سریع ۵۵ واتی هواوی مختص میت ایکس (Mate X) خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

اینطور که پیداست، گوشی انعطاف پذیر هواوی میت ایکس دارای فناوری شارژ سریع 55 وات است. گوشی هوشمند Huawei Mate X از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. حالا گفته می شود که شارژ فوق سریع ۵۵ واتی هواوی مختص میت ایکس (Mate X) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شرکت هواوی از گوشی میت ایکس خود قبل از نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کرد. این دستگاه را می‌توان اولین گوشی هوشمندی دانست که با صفحه نمایش انعطاف پذیر و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در چین تولید شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، علاوه بر صفحه نمایش منعطف و اتصال 5G، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم Mate X را می‌توان ارائه نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع 55 وات دانست.

مدیر بخش مصرف‌کنندگان و محصولات هواوی اعلام کرده است که احتمالا فناوری Super Charge 55W برای گوشی هوشمند میت ایکس به صورت انحصاری بوده و شرکت قصد ندارد از آن در سایر گوشی های موبایل استفاده کند.

او می گوید:

ارائه فناوری شارژ سریع 55 وات در گوشی میت ایکس می‌تواند به علت داشتن دو باتری جداگانه باشد، بنابراین باتری‌ها در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتری شارژ خواهند شد. در مقایسه با میت ایکس، سایر گوشی های هوشمند با یک باتری عرضه می‌شوند.

گوشی های سری میت که از چند سال گذشته تاکنون به عنوان پرچمداران هواوی معرفی شده‌اند، در حال حاضر فناوری شارژ سریع 40 وات را ارائه می‌دهند. در حقیقت مدیر اجرایی هواوی اظهار داشته است که ما نباید انتظار داشته باشیم فناوری جدید را به زودی در سایر گوشی های هوشمند مشاهده کنیم.

هواوی میت ایکس به صورت عادی از صفحه نمایش بزرگ 8 اینچ با وضوح 2200×2480 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 8:7.1 با حاشیه بسیار کم برخوردار است، همچنین هنگامی که بسته شود، ما شاهد دو صفحه نمایش در گوشی خواهیم بود که یکی از آن‌ها دارای سایز 6.6 اینچ (وضوح 1148×2480 پیکسل) و نسبت ابعاد تصویر 9:19.5 بوده و دیگری با سایز 6.38 اینچ (وضوح 892×2480 پیکسل) و نسبت ابعاد تصویر 9:25 همراه است.

این دستگاه به تراشه کایرین 980 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است، همچنین گوشی میت ایکس دارای دو سیم کارت بوده که فقط سیم کارت اول از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند؛ پشتیبانی از شبکه 5G را مودم 7nm Balong 5000 برای میت ایکس به ارمغان آورده است.

تعداد سه سنسور دوربین در عقب هواوی میت ایکس وجود دارد که به عنوان دوربین سلفی هم به کار گرفته می‌شود. گوشی میت ایکس در بخش عقب دارای سنسور عریض 40 مگاپیکسل، سنسور 16 مگاپیکسل اولترا واید و یک سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو است.

گوشی هوشمند Huawei Mate X از رابط کاربری EMUI 9.1.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9 پای بهره می‌برد و دارای قابلیت‌هایی همانند NFC، فرکانس دوگانه GPS و اتصال بلوتوث نسخه پنجم است.

همانطور که گفته شد، این شرکت باتری خود را به دو بخش تقسیم کرده و ظرفیت کل آن معادل 4500 میلی‌آمپر شده است. هواوی ادعا می‌کند که تکنولوژی جدید شارژ سریع 55 وات می‌تواند در مدت 30 دقیقه، شارژ گوشی را از صفر به 85 درصد برساند.

نظر شما چیست؟ به خاطر می رسد در یک سری فناوری ها چینی ها حسابی پیش افتاده اند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اخر این شارژهای فوق سریع کار دست هواوی میدن.

Mohammad 13759

این یعنی زمانی که داخل برق هست به هیچ عنوان نباید باهاش کار کرد . وارد شدن این جریان به بدن اسیب های خیلی جدی به مغز میزنه .پیشنهاد میشه هر گوشی داخل برق حتی دست هم بهش زده نشه چه برسه کارکردن .

m.b

کسی کار نداشته باشه شما از گوشی های با شارژ سریع نیروگاه اتمی با نشت مواد رادیواکتیو میسازید…
حالا خوبه یه شرکت دیگه حادثه هیروشیما رو رقم زد، اگر هوآوی یا اوپو یا شیائومی رقم میزدن که زیر این پست کشته میدادید تا سریع تر بیاید و اراجیف ببافید…😅
ممنون هموطنان…

mostafa3

این 55وات هست نه 55امپر که مشکل برای بدن ایجاد کنه
آمپر خطرناکه نه وات

Mosi

شارژر بنزی داره لامصب…. هواوی اومده استارت شارژرای ۵۵ واتی رو زده …. تو پرچمدارای آینده شاید شارژرای ۶۰ یا به بالا رو ببینم که شاید بتونن پیرفت نکردن باتری ها رو تو این چند ساله یه جورایی بپوشونن

vahid abedi

انصافا هواوی هر ایرادی هم داشته باسه از نظر باتری جزو بهترینهاست.

هواوی از میت ۸ داره شارژ سوپر شارژ ۲۳ واتی استفاده میکنه

من هنوز نه دیدم نه شنیدم مشکل کم شدن ظرفیت غیر عادی یا انفجار برا پرچمداران هواوی رخ بده

گواهی تاییده ایمنی ۱۵ لایه رو هم برا اولین بار اخذ کرد تو معرفی میت ۱۰.

اون قدر هم به باتری هاس و شارژ سریعش اعتماد داره تو رابط کاربری گزینه غیر فعال کردن شارژ سریع رو تا الان نزاشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)