حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس بازطراحی شده در TENAA دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

تصاویر رسمی هواوی میت ایکس بازطراحی شده در لیست اداره صدور مجوزهای مخابراتی چین یا TENAA رویت شد. در این نسخه شاهد تغییرات جالبی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه تا آن را ببینیم.

هواوی میت ایکس بازطراحی

هواوی میت ایکس بازطراحی

هواوی میت ایکس بازطراحی

برای کسانی که منتظر ورود اولین گوشی تاشو شرکت هواوی به بازار بودند اعلام خبر عدم عرضه آن در ماه سپتامبر کمی ناامیدکننده بود. گفته می‌شود یکی از دلایل تاخیر آن بازطراحی بعضی از قطعات آن است تا دستگاه به مشکلاتی مانند آنچه که در مورد گلکسی فولد سامسونگ اتفاق افتاد، دچار نشود. همانطور که می‌دانید ماه گذشته تصاویر یک میت ایکس (Mate X) بازطراحی شده در دستان یکی از مدیران هواوی رویت شد، اما حالا عکس‌های رسمی این اسمارتفون تاشو منتشر گردیده است.

این عکس‌ها که توسط وب‌سایت PlayfulDroid انتشار یافته، اخیرا در TENAA، اداره صدور مجوزهای مخابراتی چین، لیست شده بودند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که در اصل بودن آنها شک کرد. در رابطه با تغییرات اعمال شده، می‌توان به سنسور اضافه‌شده مدت زمان پرواز (ToF) و یک اصلاح جزیی در دکمه پاور اشاره کرد.

در لیست مذکور همچنین برخی از مشخصات دستگاه آورده شده است که هیچ‌کدام از آنها اطلاعات جدیدی نیستند. خلاصه مشخصات فنی هواوی میت X بدین شرح است: نمایشگر اولد ۸ اینچی، نمایشگر ثانویه آمولد ۶.۶ اینچی، چیپست کایرین ۹۸۰، رم ۶/۸/۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی، دوربین چهارگانه (۴۰، ۱۶ و ۸ مگاپیکسل به‌اضافه سنسور مدت زمان پرواز) و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی.

نظر شما درباره نسخه بازطراحی شده هواوی میت ایکس چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اینجا فرق یه برند قدرتمند با ترسو معلوم میشه،سامسونگ داد بیرون همه استفاده کردن مشکلاتش رو فهمید جمع آوری کرد الان هم رفع عیب کرد و تا چند روز دیگه میاد بیرون و به دست خریداران میرسه،اما اما اما هوآوی تو رونمایی میت ایکس که یه کاور معرفی کرد و هیچ خبرنگاری حق نزدیک شدن بهش رو نداشت حالا چه برسه بخوان بهش دست بزنن،گوشی میت ایکس هنوز کامل نیست و علم هوآوی تو زمینه گوشی‌های منعطف ناقص هست چون از میت ایکس کاور کاملا مشخص بود که با گوشی نمیتونستی کار کنی،لمس گوشی مشکل داشت هنوز گوشی رو نمیشد لمس کنی،و این کاملا نشون میده هواوی فقط خواست همه نگاه ها به گلکسی فولد نباشه و چند روز بعدش به طور ناقص میت ایکس رو معرفی کرد.

Amin B3DA

اولا ثبت رسمی شده و این یعنی گوشی واقعیه و کاور نیست
دوما منطق شما به همه ثابت شده اما اینو میگم شاید خودتم یه تحولی برات شد. اگر بالعکس این اتفاق میوفتاد جنابعالی میومدی مینوستی: اینه فرق یک شرکت بنجل ساز و یک شرکت اصیل. هوآوی برای اینک اولین باشه زود اومد یه گوشی آشغال داد بیرون و گندش که درومد جمعش کرد اما یه شرکت با اصالت عین سامسونگ صبر میکنه و وقتی میده بیرون که مشتری راضی باشه و مشتری مداری از اصول اصلی شرکته و خودشو بدنام نمیکنه و نمیخواد اولی باشه ولی میاد که بهترین باشه و و و و

ronin

😂😂😂😂
احسنت
گرچه هرچه قدر چالتون قهوه ای شه پاک میکنه به‌روش نمیاره

chalton

نه عزیزم من همچین حرفی نمیزدم مطمئن باش،فعلا که قضیه برعکس نشده،اما اگه مگه رو ول کن الان فعلاً قضیه اینجوریه،اینو مطمئن باش هواوی به فکر مشتری نیست اگه گوشیش آماده بود تا الان داده بود بیرون حتی حتی اگه 80 درصد میت ایکس هم آماده بود الان توضیع کرده بود،اون میت ایکس هم که رونمایی شد کاور بود و چه هز لحاظ سخت افزاری چه از نرم افزاری ناقص بود،سامسونگ برندی هست که از ریسک کردن نمیترسه وقتی میخوای برای اولین بار یه محصولی رو بدی بیرون که توی این کره خاکی کسی انجامش نداده باید ریسک کنی،هوآوی فقط به خاطر اینکه از قافله عقب نمونه یه نمونه کاملا ناقص رو رونمایی کرد.

Milad7

این دو مدل گوشی تاشو واقعا گند زدن!

Taskin

از گوشیای تاشو نا امید شدم خیلی کلفتن
باید باتری های گرافنی به بازار بیاد که در صورت تا شدن هم نازک باشه
تازه الان که بیان بیرون هر جفتشون غیر ممکنه بدون نقص باشن
یه چندسالی باید صبر کرد
الجی راست میگفت
هنوز زوده…

Amir galaxy

گلکسی فولد هم گفتن یکم زود معرفی کردیم و اماده نبود
اما این میت x کلا هیییییچ ، فقط میندازن عقب تر…

علی شیخ زاده

جفت هواوی و سامسونگ خراب کردن
اما باز شانس اورد مثل سامسونگ گوشی رو نداد بیرون و جلوی یه آبرو ریزی بزرگ رو گرفت

Taskin

کاش اصن گوشای تاشو دوباره یه چندسال عقب بیوفتن
هنوز کامل نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)