حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت هواوی میت ایکس به ۱۴۰۰ دلار

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

می دانیم که هواوی ۵ اسفند ۹۸ گوشی تاشو 5G هواوی میت ایکس (Mate X) را با قیمت ۲۳۰۰ یورو رسما معرفی کرد. این تقریبا چیزی برابر ۲۵۰۰ دلار می شود و برای نسخه اولیه که با کایرین ۹۸۰ معرفی شد، بود. پس از آن در ترنجی خواندیم که گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) با کایرین ۹۹۰ ارایه خواهد شد. درباره قیمت نسخه بهبودیافته هیچ صحبتی نشده بود. حالا اما به نظر می رسد هر دو نسخه هواوی میت ایکس با قیمت بسیار پایین تر به بازار خواهند رسید. در حقیقت نسخه کایرین که ۹۸۰ هواوی میت ایکس به قیمت ۱۴۰۰ دلار فروخته خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گوشی تاشو هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

گوشی تاشو هواوی Mate X را باید اولین گوشی 5G تاشو در دنیا دانست. این گوشی که به اعتقاد بسیاری از کاربران و منتقدان ظاهری بسیار جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Fold دارد قرار است طی هفته جاری در بازار چین عرضه شود ولی نکته بسیار جالب توجهی که برای آن بیان شده کاهش قیمت قابل توجه و عرضه آن است.

بنابر اعلام وبسایت Huawei Central که از منابع نزدیک به شرکت هوای است این گوشی فردا (چهارشنبه اول آبان) و به صورت رسمی در چین عرضه خواهد شد و هواوی برای آن دو مدل در نظر گرفته که می‌توانند مناسب افراد مختلف باشند.

نسخه اول از این گوشی که با چیپست Kirin 980 راهی بازار خواهد شد می‌تواند همراه با تراشه Balong 5000 که در داخل دستگاه جای داده شده از اینترنت 5G استفاده کند ولی نسخه جذاب‌تر این گوشی را باید مدلی دانست که در دل آن از یک چیپست Kirin 990 استفاده شده که خود به مودم داخلی 5G مجهز است.

اما همانطور که گفتیم مهمترین اتفاقی که باید فردا منتظرش باشیم کاهش قیمت این گوشی و معرفی یک قیمت جدید است.

بنابر اعلام وبسایت Huawei Central هواوی قصد دارد تا نسخه Kirin 980 این گوشی را با برچسب قیمتی 9999 یوآن معادل 1414 دلار در بازار عرضه کند و نسخه مجهز به Kirin 990 نیز قیمتی برابر با 13999 یوآن معادل 1979 دلار خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که در هنگام معرفی این گوشی، اعلام شده بود که هواوی قصد دارد آن را با نسخه چیپست پردازشی Kirin 980 به قیمت 2229 یورو معادل 2563 دلار در بازار عرضه کند که قیمتی که امروز شاهد آن هستیم تقریباً نصف قیمت اعلام شده در بهمن ماه سال گذشته است.

همانطور که می‌دانید علاوه بر ساختار تاشو، هواوی در این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی همراه با 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده ولی نکته دیگر این است که تا به امروز تفاوت بین نسخه Kirin 990 و نسخه Kirin 980 را به صورت دقیق نمی‌دانیم.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید یک موبایل 5G تاشو با قیمت ۱۴۰۰ دلار خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

این قیمت صرفاً برای چینه…
شبیه میت 30 پرو که تو چین تا 500-200 دلار ارزونتر بود…

Mohammad 13759

و خدمات گوگل هم نداره ولی با قیمتی که داره فروش جهانی خوبی کنه

android 10

به شرطی که مشکلات سامسونگو نداشته باشه قیمتش خوبه ولی بازم خرید گوشی تاشو تو2019 رو منطقی نمیدونم

chalton

والا الان چند ماه از عَرضه جهانی گلکسی فولد میگذره،تا چند وقت دیگه سامسونگ دو سه مدل دیگه هم عَرضه میکنه ولی همچنان میت ایکس خبر ازش میاد که میخواد با قیمت کمتری به فروش برسه، چند روز دیگه خبر میاد میت ایکس با قیمت 300 دلار قرار به فروش برسه،موقع معرفی میت ایکس گفتم کاربران عزیز هوآوی هنوز نتونسته منعطف واقعی بزنه و وارد بازار کنه همین کاربران محترم هوآوی خندیدن گفتن یک ماه دیگه که وارد بازار شد دیوه اینجا نبینیمت،بفرما سامسونگ فولد 2 هم تا چند وقت دیگه معرفی میشه ولی همچنان میت ایکس وارد بازار نشده،الان هم تنها گوشی منعطف موجود در دنیا گلکسی فولد هست،جالب اینجاست اون یکی که تو معرفی آلفا انقدر هول شده بود که میگفت آلفا منعطف واقعیه،خدایی اون روز خیلی خوب بود چار شاخ موندم که یعنی چی آلفا منعطف واقعیه،اون که تو خانواده اج ها جا میگیره😏

Arrow

تو هنوز روت میشه چرت بگی؟
برو ببین نوت 10 با سنسور اثر انگشت افتضاح سامسونگ چه گندی زده🤣

Dr.Nazer

آره بابا خاک بر سر سامسونگ که با شورت بابای من فینگرپرینتش باز میشه؛ بریم اوپو بخریم با نمایشگر چشمه و باغ و آبشار و فینگریپنت کیهانی😂 یعنی منتظرن یه آنتی سامسونگ خارجی مث خودشون بیاد با ۳۹ روش سامورایی و هکری یه کاری کنه یه درز امنیتی که اونم با آپدیت حل میشه پیدا کنه بهونه بده دست اینا. چی دارین غیر از نوت ۷ که بعد از ۳ سال هنوز فقط موضوع کم میارین میگین نوت ۷ منفجر میشد 😐 بسه آقا بسه خواهشا؛ حالا کار با اپل ندارم ولی از کجای سامسونگ میخواین ایراد بگیرین؟ از بزرگترین و پرفروش‌ترین برند جهان و بهترین برند اندرویدی چه ایرادی میخواین بگیرین؟! نکنه مثلا قراره به‌جای نوت ۱۰ پلاس بریم شیائومی می ۹ پرو بخریم؟!!

MohammadFarhaadi

یعنی بعد از نوت هفت دیگه سامسونگ مشکلی نداشته؟!الان فولد و همین اثر انگشت مشکل بزرگ نیستن؟!جالبه که سامسونگ مشکل فینگرپرینتش رو خودش قبول کرده ولی یه سری فن سامی کلا قبول ندارن مشکل داره.در ضمن می نه هم مثل اس ده پرچمداره خیلی جاها هم ازش سره.فکر میکنی چرا ممکن نیست کسی بجای نوت ده می نه بخره؟!مثلا من خودم اولویت برام اسنپ دراگون بودن چیپسته.هیچ طوری کایرین و اکزینوس توی کتم نمیره.شما فکر میکنی می نه ضعیفتر از پرچمدارای سونی الجی یا اچ تی سیه؟!پس چرا میشه بجای نوت ده جی هشت خرید ولی نمیشه می نه حرید چون چینیه؟!

_V_

این فرهادی آنتی سامسونگ هم ک کلا عاشق پیچش داستانه

آره آره ما گفتیم این مشکل وجود نداره

خوب شد نمردیم و یکی برامون معنی حرفامونو طوری ک خودمون فکر نمیکردیم حتی در آورد

اره برا تو اسنپدراگونه،،ولی برا یکی دیگه ضد آب بودن و گارانتی معتبر و راحت فروختن و پنل با کیفیت و اسپیکر و میکروفون و دوربین و وزن و ضخامت و قلم فوق العادس ن یه چیپست!
یا اصن معیارش خود سامسونگ بودنه

اوکی شدی الان یا بیشتر وارد شم؟

_V_

گلکسی فولد بین سه نمونه ای ک در اطرافیان من موجوده هیچکدوم ب اون مسکلاتی ک منتشر شده گرفتار نشدن هیچکدوم!

نه اینکه بی نقص باشن! چرا اتفاقا دوتاشون(که پسرن و با سن کمتر) از کوچیک بودن بیش از حد صفحه کوچکتر گله دارن و میگن هیچ جا ب درد نمیخوره مگر اینکه بخوای سریع ساعتو ببینی یا یه کارای خیلی ابتدایی بکنی و عملا کار دیگه ای بکنی خیلی اذیت میشی

تو صفحه بزرگ تر هم گاها ناچ اذیت میکنه

و اینکه وزن دستگاه هم خب طبعا از گوشی های عادی بالاتره

ولی (خداروشکر!) هیچکدوم مشکلی نداشتن تا الآن

اون فینگرپرینت هم اگر نمیخوای باز ترجمه کنی برا خودت،،،یه مشکلیه ک با آپدیت نرم افزاری حل میشه و باید خیلی یا آدم نادان یا ترولی باشی ک بیاریش کنار فاجعه ای مث نوت۷

chalton

سری دوم که سامسونگ گلکسی فولد رو اصلاح شده وهرد بازار کرد 500 هزار تا فولد تا الان فروش رفته و فقط دو نفر ادعا کردن که مشکل داشته،و تو و امثال تو هم دنباله رو اون دو نفر میاید میگید فولد مشکل داشته پس نتیجه میگیرم که فقط میخوای اینجا دلقک بازی و ترول بازی دربیار نه تنها تو بلکه چند تا از طرفدارای هوآوی و شیائومی هم مثل تو رفتار میکنن.فولد رو از نزدیک دیدی؟پس سکوت کن پسر جان،میدونم خیلی سنگینه که گلکسی فولد تنها گوشی منعطف در دنیای موبایل هست و این به طرفدارای دیگر برندها خیلی زور وارد کرده،حالا اینجا خودتون رو پاره کنید فکر کردید الان کل کاربرای 200 تا کشور میان نظرات ت.خمی شما رو اینجا میخونن میگن وای ممد فرهادی گفت فولد مشکل داره حتما یه چیزی میدونسته دیگه نریم بخریم😏😏نه پسر جون کلا نظرات کاربران سایت ها ایرانی به ت.خم هیچکی تو جهان نیست چون کل دنیا اطمینان دارن به محصولی که سامسونگ ارائه میده،حالا تو و مصطفی و چند تای دیگه خودتونو جر بدید.

Amir galaxy

اومدم جواب بدم و بعد از چند مدت یکم بحث کنم که دیدم چالتون و واعظی تربیتو دادن

علی شیخ زاده

همه چیز دست چینیا افتاده😑

Milad7

همون 1100 دلار منطقیه.هنوز ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)