حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس را زیر دمای منفی ۵ درجه تا نکنید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

گوشی های تاشو در نسل اول خود به سر می برند و بدون شک هنوز آنقدر آماده نیستند که مثل موبایل های عادی عمل کنند. با حل شدن مشکل نمایشگر خمیده باید گفت مهم‌ترین مشکل باقی مانده برای این دستگاه ها، لولای آن است. به نظر می رسد به همین دلیل نباید گوشی تاشو هواوی میت ایکس را زیر دمای منفی ۵ درجه تا کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

اولین گوشی هوشمند هواوی با صفحه نمایش تاشو ۲۴ آبان وارد بازار خواهد شد. هواوی Mate X 5G با قیمت ۲۴۰۰ دلار فروخته خواهد شد و موافقم، خیلی گران است. گرچه در حال حاضر ، فقط دو یا سه گوشی با چنین فرم فکتوری وجود دارد که البته مدل هواوی گرانترین است.

نه تنها این فاکتور قیمت بلکه این گوشی همچنین در حین استفاده تجربه نامناسبی را به همراه می آورد. راستش، خیلی ها فکر می کنند چنین گوشی هوشمند آینده ای ندارد، اما در حال حاضر این چیزی است که داریم.

طبق صفحه معرفی رسمی وب سایت هواوی میت ایکس، این گوشی نمی تواند در دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد و کمتر از این دما خم شود. به عبارت دیگر، این تلفن هوشمند صفحه نمایش تاشو شکننده تر از آنچه فکر می کنید است.

علاوه بر این یک مقام مسئول همچنین یادآوری کرده است که هواوی میت X شامل اجزای ظریفی است. برای افزایش عمر دستگاه، این شرکت از شما می خواهد از ورود مواد خارجی مانند مایع و گرد و غبار وارد داخل گوشی (از جمله لولا) جلوگیری کنید:

در حین استفاده، برای جلوگیری از برخورد اشیاء تیز ، لطفاً از برخورد یا سقوط تلفن به زمین خودداری کنید. در کارخانه، یک فیلم محافظ ویژه طراحی شده است. لطفاً یک فیلم محافظ را حذف یا اضافه نکنید. اگر نیاز به تعویض آن دارید، لطفا برای تعیین وقت با خط تلفن خدمات مشتری تماس بگیرید. لطفا خودتان آن را جایگزین نکنید. همچنین از فیلم محافظ شخص ثالث استفاده نکنید.

آنچه جالب است، عنوان این موارد توسط هواوی در وب سایت رسمی شرکت است. متأسفانه، ما در وب سایت رسمی سامسونگ چیزی مشابه این را پیدا نکردیم. یا این بدان معناست که هیچ مسئله مشابهی با گلکسی فولد وجود ندارد یا شرکت نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی میت ایکس می تواند بهتر از گلکسی فولد باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عجب گوشی تاشوی بی نقصی

chalton

ای بابا گلکسی فولد ۲ هم داره میاد تازه هوآوی میخواد 24 آبان بده بیرون؟تازه اونم اگه دو روز مونده به تاریخ عرضه دوباره نیاد بگه توزیع میت ایکس به بهمن ماه موکول شد،یعنی چی که دمای منفی 5 درجه گوشی به فنا میره؟خوب پس منظورش اینه گوشی رو از خونه بیرون میارید،این یکی از ایرادهای بزرگی که هنوز گوشی وارد بازار نشده نتونستن اصلاحش کنن،طرفدارای محترم هوآوی میت ایکسی حرفی سخنی چیزی؟چه ایراد مسخره ای 🤣یه دفعه میگفت میت ایکس رو بغل بخاری استفاده کنید چون سرمایی هست،حتی گرمترین کشورها هم حداقل 5 یا 6 ماه هواشون سرد میشه و دما به منفی 5 میرسه اخه،حالا وقتی این گوشی وارد بازار بشه ایراداتش بیشتر معلوم میشه،دوستانی که میخوان این گگشی رو بخرن حواستون باشه میت ایکس حساسه باید بغل بخاری باهاش کار کنید چون سرماییه🤦‍♂️😄👍

BeFair

به نظر من ایرادی نداره برای نسل اول
البته که خب نسل اول رو نباید خرید 🙂

online_wireless

من از اولشم‌ مخالف گوشی های تاشو بودم و چند سال زمان نیاز داره تا به بلوغ برسن.

chalton

جناب آقای ع.طا.یی پوشش بدید البته اگه صلاح میدونید😉
اتمام موجودی گلکسی فولد در پنج دقیقه اونم تو بازار چین

https://m.gsmarena.com/samsung_sells_out_the_galaxy_fold_in_china_in_under_five_minutes-news-40011.php

Mr_asterky

«آنچه جالب است، عنوان این موارد توسط هواوی در وب سایت رسمی شرکت است. متأسفانه، ما در وب سایت رسمی سامسونگ چیزی مشابه این را پیدا نکردیم. یا این بدان معناست که هیچ مسئله مشابهی با گلکسی فولد وجود ندارد یا شرکت نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.»

نمی‌دونم ترنجی چه پدرکشتگی با گلگسی فولد داره

علی شیخ زاده

اگه قراره مثل گلکسی فولد آبرو ریزی کنه و مجددا جمع آوری کنه بهتره هیچ وقت عرضه نکنه.

Mr_asterky

کدوم آبرو ریزی اگه منظورت با چنتا نمونه اولیه هست که دادن به یوتوبور ها که برای عیب یابی بود
و دوم اینکه مگه مردم با گوشی ۱۶۰۰ دلاری کشتی می گیرن که لگوش کنده بشه
گلگسی فولد درسته عیب هایی داره ولی بالاخره نسل اول گوشی های تاشوه

Milad7

عجب 😐

Milad7

کلا گوشی های تاشو هنوز به بلوغ نرسیدن ./

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)