حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه ابتدایی گوشی 5G وان پلاس با نمایشگر ۲۱:۹ در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش درآمد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

کنگره جهانی موبایل امسال شاهد حضور گوشی های تاشو و گوشی های 5G بود. وان پلاس هم برای عقب نماندن از غافله یک نسخه آزمایشی از گوشی 5G را معرفی کرده است. نمونه ابتدایی گوشی 5G وان پلاس با نمایشگر ۲۱:۹ در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش درآمد و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با من همراه باشید.

گوشی 5G وان پلاس

گوشی 5G وان پلاس با نمایشگر ۲۱:۹

یک نسخه اولیه و نمونه گوشی 5G وان‌پلاس در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد. این محصول در یک قاب پلاستیکی ضخیم قفل شده بود و اطراف آن کاملا بسته بود، اما همچنان ماهیت 5G خود را نمایش می‌داد. این اولین باری است که شرکت وان‌پلاس گوشی 5G خود را به صورت عمومی معرفی می‌کند و نمایش می‌دهد.

این دستگاه با یک ایستگاه 5G نزدیک به نمایشگاه ارتباط برقرار می‌کردد. این دستگاه از ارتباط mmWave بهره می‌برد. این نوع ارتباط، انتقال حجم زیاد داده را بر محدوده ارسال داده مقدم می‌شمارد. همچنین شرکت وان‌پلاس اعلام کرده که با یک شرکت فنلاندی قرارداد بسته و به زودی و در سه ماه دوم سال میلادی گوشی 5G خود را عرضه خواهد کرد.

در جریان معرفی این محصول، تصاویری رو صفحه گوشی نمایش داده می‌شد، اما اطلاعات زیادی از نمونه گوشی 5G وان‌پلاس منتشر و عرضه نشد. شرکت اطلاعات کمی را منتشر کرده است. به عنوان مثال وان پلاس می‌گوید که دستگاه توانایی دریافت 500 مگابایت بر ثانیه را دارد. گرچه ویدئوی در حال نمایش تنها 15 مگابایت بر ثانیه نیاز داشت.

نمایشگر ۲۱:۹ گوشی 5G وان پلاس

نمایشگر ۲۱:۹ گوشی 5G وان پلاس

البته ناگفته نماند که خود شرکت پیش از این اطلاعاتی را منتشر کرده بود. طبق گفته شرکت این محصول با پردازنده اسنپ‌دراگون 855 عرضه خواهد شد. همچنین مدیر اجرایی شرکت اعلام کرده که این گوشی حدودا 200 یا 300 دلار از نسخه 4G خود گران‌تر خواهد بود. جالب است که نمایشگر نسخه 5G نمونه ابتدایی گوشی وان پلاس با نسبت تصویر ۲۱:۹ تجهیز شده بود.

در طول نمایش این گوشی هم، بازی Ace Combat به صورت زنده در حال استریم بود. البته مشخص نبود که این بازی از چه کنسولی و از کجا در حال استریم شدن است، اما مشخص بود که گوشی در حال دریافت اطلاعات از یک کنسول است.

عرضه چنین محصولاتی نوید‌پخش آینده پرسرعتی است، اما هنوز مشکلات مشخصی وجود دارد. شبکه 5G همانطور که می‌دانید، گستردگی دیگر شبکه‌ها را ندارد و قدم‌های اولیه خود را برداشته است. مطمئنا نمی‌توان در همین ابتدا به پتانسیل اصلی آن رسید. به همین گوشی‌های 5G مانند نمونه گوشی 5G وان‌پلاس فعلا محصولاتی تست و نمونه هستند.

نظر شما درباره گوشی 5G وان پلاس با نمایشگر ۲۱:۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

چه بخوایم موافق باشیم و چه بخوایم مخالفت کنیم دیر یا زود 21.9 همه گیر میشه

amer

دقیقا.شدیدا با نظر جنابعالی موافقم.

amer

یا خدا چینی ها زود دست به کار شدن و زود از نواوری سونی کپی کردن.من موندم مدیران خبره ژاپنی چرا کلاس یادگیری برای مدیران چینی برگزار نمیکنن به جای اینکه کپی کنن یا دزدی کنن.

amer

سلام جناب عطایی چرا این گوشی حاشیه بالا و پایینش زیاده

Geralt 24

خوشم میاد شرکتای چینی منتظرن تا شرکت های بزرگی مثل اپل و سونی و سامسونگ یچی معرفی کنن تا از روش اسکی برن!
کم کم تمام شرکت های چینی قدری از این نسبت تصویر استفاده میکنن تا شرکت های بزرگ هم به ناچار استفاده کنن
البته, همین استفاده چینی ها از قابلیت های خوب شرکت های دیگه(بجز ناتچ!) باعث رقابت بیشتر و بالا رفتن سرعت پیشرفت شرکت های بزرگ هم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)