حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۴.۲ با دوربین دوگانه و نمایشگر با ناچ قطره طور رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | MWC 2019، نوکیا

نوکیا ۴.۲ سری جدید گوشی‌های این شرکت فنلاندی است که برای پرکردن خلأ بین نوکیا ۵ و نوکیا ۳ معرفی شده است. نوکیا ۴.۲ با دوربین دوگانه و نمایشگر با ناچ قطره طور رسما معرفی شد و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

طبق ادعای نوکیا، این گوشی جدید می‌تواند «تجربه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی پرچم‌داران» را ارائه دهد و از برخی ویژگی‌های پریمیوم نظیر نمایشگر ۵.۷۱ اینچ مجهز به بریدگی، پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای، دوربین اصلی دوگانه و حسگر اثرانگشت بهره می‌برد. همه‌ی این‌ ویژگی‌ها درحالی است که قیمت این گوشی به ۲۰۰ دلار هم نمی‌رسد.

نوکیا ۴.۲

نوکیا ۴.۲

این گوشی نوکیا برای پردازش انواع وظایف از چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ استفاده می‌کند که البته نمی‌توان انتظار سرعت سریعی از آن داشت. به‌علاوه، باتری با ظرفیت ۳،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت درکنار ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دیگر مشخصات نوکیا ۴.۲ را تشکیل می‌دهند.

جالب‌ترین نکته درباره‌ی نوکیا ۴.۲ به کلیدهای آن برمی‌گردد. این دستگاه کلید اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل دارد که می‌توانید کارهای متعددی با آن انجام دهید. اگر این کلید را یک‌بار فشار دهید، دستیار گوگل بالا می‌آید و اگر دو بار فشار دهید، Visual Snapshot ظاهر می‌شود. اگر این کلید را فشار دهید و نگه دارید، می‌توانید تا هر وقتی بخواهید از طریق میکروفون صدای خود را ضبط کنید.

نوکیا ۴.۲

نوکیا ۴.۲

قیمت نوکیا ۴.۲

دوربین دوگانه نوکیا ۴.۲ رزلوشن های ۱۳+۲ مگاپیکسلی را دارد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از برتری های نوکیا ۴.۲ نسبت به میان رده های اقتصادی دیگر را می توان به اندروید وان اشاره کرد.

همان‌طورکه اشاره کردیم، این دستگاه از حلقه‌ی درخشان اعلان در اطراف دکمه‌ی پاور نیز بهره می‌برد که درمجموع، جلوه‌ی زیبایی دارد. مدل پایه‌ی نوکیا ۴.۲ قیمتش ۱۶۹ دلار است و مدل قوی‌تر از برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری بهره می‌برد. فعلا چیزی از تاریخ عرضه‌ی این گوشی نمی‌دانیم.

نظر شما درباره نوکیا ۴.۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

دوربین 13 و 2…سلفی8…رادیو و ان اف سی….اندروید پای
https://www.gsmarena.com/nokia_4_2-9603.php

mehrdad_ma

با این قیمت چه برتری به نوت ۵ و نوت ۶ شیاومی داره
دیگه نوت ۷ و نوت ۷ پرو بماند

Vahid

رنگ‌ مشکی جذابه

amer

خیلی خوشکله هم گوشی هم دختره

amer

مفتس چه قیمت وسوسه کننده ای ایول نوکیا میخوامت

ehsan1102000

آقاسینا اندروید گو؟فکر کنم اندروید وان باشه

CAPCOM

قیمت بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)