حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 8A پرو با اسنپدراگون ۴۳۹ و به قیمت ۹۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | ردمی

یه یاد دارید که یک ماه پیش ردمی ۸ ای دوال با دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۹۰ دلار رسما معرفی شد؟ بسیار خوب، ردمی 8A پرو هم همان است. امروز ردمی 8A پرو با اسنپدراگون ۴۳۹ و به قیمت ۹۳ دلار رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ردمی 8A پرو

ردمی 8A پرو

ردمی 8A پرو

ردمی 8A Pro با صفحه نمایش دارای ناچ قطره طور وارد بازار شده و مشخصات فنی آن مشابه ردمی ۸ ای دوال است. این شرکت در برای برخی از بازارها، گوشی هوشمند دیگری را به خط 8a اضافه کرده است. Redmi 8A Pro در واقع بازتولید گوشی ردمی ۸ ای است که در هند رونمایی شد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که استفاده سنگینی از گوشی خود نداشته و بیشتر برای عملکرد‌هایی مثل استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی از دستگاه خود استفاده می‌کنید، این دستگاه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ردمی ۸ ای پرو از نمایشگر ۶.۲۲ اینچی با کیفیت تصویر HD + و نسبت تصویر ۱۹:۹ استفاده کرده و برای محافظت در برابر خط و خش و ضربه هم به پوشش گوریلا گلس ۵ مجهز شده است. این ویژگی برای یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری عالیست و می‌توان آن را در هنگام خرید گوشی مد نظر قرار داد. این موبایل ارزان قیمت به تراشه Snapdragon 439 و یک پردازنده هشت هسته‌ای و حداکثر ۳ گیگابایت رم مجهز شده است. از نظر نرم افزاری هم این گوشی ارزان قیمت شیائومی با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید ۹ اجرا می‌شود.

در رابطه با دوربین ردمی ۸ ای پرو هم می‌بایست گفت که دوربین عقب از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده که یک لنز ۲ مگاپیکسلی ثانویه نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. Redmi 8A Pro فاقد سنسور اثر انگشت بوده؛ اما به صورت نرم‌افزاری قابلیت فیس آنلاک برای آن مهیا شده و شما می‌توانید به عنوان یک ویژگی امنیتی روی آن حساب کنید، هر چند عملکرد آن به اندازه گوشی‌های تراز اول نیست.

ردمی 8A Pro به عنوان یک گوشی ارزان‌قمیت مشخصات عالی را ارائه داده است. بدنه آن پلاستیکی بوده؛ اما در مقایسه با نسخه قبلی طرح استفاده شده روی بدنه اندکی متفاوت است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی به پوشش نانو مقاوم در برابر ترشح آب و مایعات نیز مجهز شده است.

از نظر باتری نیز خاطر نشان می‌شود که این دستگاه موبایل ردمی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که شارژری که در جعبه قرار داده شده، از شارژ سریع ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. پورت این دستگاه USB Type-C است و از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ردمی 8A Pro دستگاه مناسبی است؟ پسوند پرو برای چیست در حقیقت روی موبایلی که حسگراثرانگشت هم ندارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش زیر صفحه ننویسه redmi خیلی زشت میشه

yasin.kh

قیمتش منصفانست ولی کمی میتونست کمتر باشه.

m.b

میکس بعدی در سه پارامتر بالای 100 هست حداقل…
این سه پارامتر رو حدس بزنید… 🤔

Amir galaxy

باتری
دوربین
حافظه
میبینین چقدر باهوشم😂😂😂

m.b

بالای 100 مگاپیکسل
بالای 100 هرتز
شارژر 100 وات
زوم 100 برابری

از بین اینهاست…
احتمالاً دو تا سه تاش برای میکس درست در میاد…

The Destroyer

فک میکنم زوم باشه… شایدم شارژر… فک نمیکنم ۱۰۰ واتشون تا میکس عملی بشه… اما این اسبه یه سری چیزا می‌گفت که منو به شک میندازه… می‌گفت شارژر ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات وایرلس… برای همین بین این که اون شارژرش ۱۰۰ وات باشه یا زومش ۱۰۰ برابری باشه شک دارم… و خب ایده‌آل هم اینه که جفتش باشن… واقعا دوست دارم بعد از دو سال غیبت چیزی بزنه که ارزش این صبر کردنو داشته باشه یا مثلاً یه نسخه بزنه که زوم ۱۰۰ برابر و شارژر ۱۰۰ وات رو با هم داشته باشه… 😅⁦🤦🏻‍♂️⁩
در خصوص دوربین سلفیش آیا میخواد از همین حفره استفاده کنه؟ شما نمیدونید؟

m.b

میگن حفره هست…

yasin.kh

شایدم سوپرایز کنه و سلفی زیر صفحه باشه که فک نمیکنم تا اون موقع عملی شه

yasin.kh

بالای ۱۰۰ مگاپیکسل که قطعا هست

احتمالا یا ۱۲۰ هرتزه یا ۱۴۴ هرتز

زومش هم شاید ۱۰۰ یا ۱۵۰ دیجیتال باشه

شارژرم شاید ۱۰۰ وات

یا شاید هم ۱۰۰ درصد نسبت صفحه نمایش.

m.b

شارژر 100 وات امسال میاد…کدوم برند اوله هنوز مشخص نیست…
زوم 100 برابری هم شیائومی یه گوشی باهاش داره میسازه…
یه گوشی با صفحه 3k و 144 هرتر هم ساخته…

smartiz

این میکس تجاری ه یا مثل الفا؟

m.b

مشخص نیست…

Milad7

خدایی دیگه 93 دلار مفته

m.b

comment image
سرامیک برمیگردد… 🙂

afsoon

قیمت گذاری که عالیه اما هدف در تولید سه نسخه از ۸ آ چیه

Finch

شارژر ۱۸ وات
دوربین دوگانه
اسلات اختصاصی برای دو سیم کارت و کارت حافظه

در اصل آپگرید redmi go محسوب میشه

hamid reza

دیگه شورشو دروآورد مورچه چیه کله پاچش چی باشه واژه پرو برای پایین رده جمع کنید بابا

m.b

J2 pro (شرکت محبوب خودت سامسونگ)

hamid reza

گوشی محبوب من سامسونگ نیست من اپل سامسونگ و شیائومی رو یه حد دوست دارم سامسونگ تو نامگذاری اون موقع اشتباه کرده حالا قراره شیائومی هم اون اشتباه رو مرتکب بشه؟!

Amir galaxy

قیمت جالبی داره…
خوراک گوشی دوم

Mortazavi

بنظرم خوبه
باتری عالی
شارژ معکوس
شارژ سریع
فیس آنلاک
عکاسی بوکه
اینا واسه گوشی ۹۰دلاری کافیه

Aryak1

فک کنم شیائومی رو این گوشیا سود نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)