حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی ای ۴۰ (Galaxy A40) با اندروید ۹ و ۴ گیگابایت حافظه رم دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

در حالی که تا کنون فقط درباره گلکسی A50 و گلکسی A30 شایعاتی شنیده بودیم و حالا نام جدید به میان می آید. بنچمارک گلکسی ای ۴۰ (Galaxy A40) با اندروید ۹ و ۴ گیگابایت حافظه رم دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A40

گلکسی A40

همانطور که در بنچمارک بالا از گلکسی ای ۴۰ (Galaxy A40) می بینیم، دستگاهی با نام SM-A405FN از سامسونگ دیده می شود. این دستگاه که احتمالا گلکسی A40 با سیستم عامل اندروید ۹ و حافظه رم ۴ ارایه خواهد شد. این یعنی برای اولین بار شاهد ارایه ای از خانواده گلکسی A سامسونگ خواهیم بود که سیستم عامل به روز دارد.

چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ چیپستی است که سامسونگ تقریبا روی اکثر پایین رده تا میان رده های خود از آن استفاده کرده است و روی گلکسی A40 نیز دیده می شود، تقریبا به این اگزینوس ۷۸۸۵ سامسونگ می توان گفت آچار فرانسه سامسونگ که روی هر نوع محصولی گذاشته شده است.

درباره مشخصات دیگر همچون دوربین یا نمایشگر صحبتی نشده است اما احتمال اینکه شاهد نمایشگر LCD به جای نمایشگر OLED در آن باشیم وجود دارد.

ما درباره گلکسی A50 که عضو بالایی گلکسی A40 خواهد بود در ترنجی خوانده ایم که باتری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود و بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A40 چه جایگاهی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

عذر میخوام که نامربوطه
https://www.gsmarena.com/xiaomi_ceo_showcases_fingerprint_scanner_over_the_whole_screen-news-35090.php
آقای عط.ایی تازه تو gsmarena اومده خبرش، لطفاً پوشش بدید…

m.b

ممنون پوشش دادید…
خسته نباشید…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)