حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۴۰ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

در حال که ویروس کرونا ایتالیا را نیز مثل کشور ما زیر و رو کرده است ولی به نظر می رسد خوب می تواند خبرهای خوب کوچکی منتشر شود. امروز آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۴۰ رسما در ایتالیا ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A40 صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۴۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۴۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۴۰

سامسونگ انتشار‌ آپدیت اندروید ۱۰ را برای گوشی‌هایش از اواخر پاییز آغاز کرده است. این کمپانی هم اکنون نسخه‌ی جدید پلتفرم اندروید را همراه با رابط کاربری One UI 2.0 خود برای تعدادی از گوشی‌های سری گلکسی M، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Note منتشر کرده است. و امروز از ایتالیا خبر رسیده است که  آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ای 40 نیز منتشر شده است.

این به‌روزرسانی در قالب نسخه‌ی فریمور A405FNXXU3BTB8 و با حجم 1 گیگ و 700 مگابایتی، رابط کاربری One UI 2.0 را به گوشی گلکسی A40 می‌آورد. پچ امنیتی ماه مارس 2020 نیز جزئی از این به‌روزرسانی است. چند هفته قبل گزارشی را مبنی بر در دست توسعه بودن اندروید 10 برای دو گوشی گلکسی ای 50 و ای 40 سامسونگ منتشر کردیم. حال، امروز خبر رسیده است که این به‌روزرسانی برای هر دو گوشی منتشر شده است.

در این آپدیت گلکسی A40 هرآنچه در One UI 2.0 روی دیگر گوشی‌های برند سامسونگ وجود دارد را می‌توان یافت. یک حالت تیره‌ی جدید با تصویر زمینه ها و رنگ متن تازه بزرگ‌ترین این قابلیت‌ها است. در اینجا یک رابط کاربری برای سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی، انیمیشن‌های روان‌تر، اموجی‌های جدید، آیکون‌های جدید، مدیریت مجوز دقیق‌تر، سلامت دیجیتال و غیره نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شما گلکسی ای ۴۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دیگه واقعا…

Armin.Technology

A50 چی شده مرده؟
یا واقعا داره رو مشکل اثرانگشت کار میکنه؟
به هر حال باید صبر کرد.

The Destroyer

نه مثل این که انتشارش شروع شده… فعلا فقط تو هند و خود کره جنوبی هست… بعدا به بقیه جاها هم میرسه…

Ali_t

🤣 خوب شد ای پنجاه رو فروختم🤣

نیما عرفانی

و کماکان کاربران a50 در اندرخم آپدیت هستند!

_V_

اپدیت ای۵۰ هم در چند منطقه منتشر شد

pooria

#سامسونگ گُه تو روحت

Amir galaxy

خیییییلی خوشدسته لعنتی

Milad7

مبارک دارندگانش 😛

Milad7

البته این سیاست آپدیت دهی سامسونگ که آپدیت را اول برای یک سری کشورها ارائه میکنه و بعضا بعد از چند هفته برای سایر کشورها اصلا جالب نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)