حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

ما تقریبا همه چیز را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم و در عین حال هیچ چیز درباره آن ها نمی دانیم! چیزی که البته درباره Beyond 0 یا SM-G970‌ یا ساده ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ می دانیم این است که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ندارد و این حسگر روی لبه دستگاه قرار می گیرد. این نکته شایعه امشب نیست، نکته شایعه امشب این است که می گوید گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) نام گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

اگر به یاد داشته باشید این قاب گلکسی اس ۱۰ لایت بود که لو رفت و خب جایگاه حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه کاملا مشخص است. بازه ای بود که شایعه منتشر شد که شاید گلکسی اس ۱۰ لایت با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه شود اما برخلاف دو یا حتی سه برادر بزرگتر خود ظاهر نشود و اولتراسونیک نباشد.

حالا اما گزارشی دیگر به ما می گوید که این دستگاه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ندارد و نکته مهم تر این است که در این گزارش نام گلکسی اس ۱۰ لایت را گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) عنوان کرده اند. اینکه سامسونگ از عنوان لایت استفاده نکند دور از ذهن نیست، به خصوص که در ترنجی خواندیم این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزیوس ۹۸۲۰ ارایه می شود.

E برای Economy یا چی؟

می توان متصور شد که E برای Economy باشد و می تواند هم برای مورد دیگری باشد و حتی می تواند اصلا نام اشتباهی گزارش شده باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام گلکسی اس ۱۰ ارزان چه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

لایت یه جوریه وقتی اسمشو میشنوم یاد گوشیای میان رده های معمولی
( نه مثل اینکه مثل xr خودش یه پا پرچمدار میشه) میوفتم
اخه اون گوشیایی که با نام لایت میشناسیم اینجورین میت ۱۰ لایت پی ۱۰ لایت و.‌‌‌‌‌… فاصله زیادی با مدل غیر لایتشون(میت ۱۰ و پی ۱۰ و….دارن)
ب نظرم برای اینکه نزدیک پرچمداره و پردازنده پرچمدار داره این نام بهتر از لایته چون قرار نیست مثل لایت های دیگه باشه هر چند اسمش مهم نیس خیلی

علی شیخ زاده

والا ما چند روز پیش این حرفا رو زدیم خیلیا بهمون پریدن اما حالا رسما حرف خودم تایید شد اس ۱۰ ای 😊

User

جالبه که برخلاف همه گلس هایی که از اس ۱۰ دیدیم تو این عکسا حاشیه بالا و پایین به یه اندازه هستن و اگه این طور بشه بنظرم خیلی عالی میشه

maghami1999

زودتر معرفی بشه هممون به ارامش روحی برسیم

CAPCOM

E شاید به معنی Excellent باشد شاید Excited باشد شایدم Enough باشد

علی شیخ زاده

این اسمی که شما انتخاب کردید اگه قرار باشه برندی انتخاب کنه رو اعلا ترین و گرون ترین نوع پرچمدارش میذاره نه ارزون ترین

Mortazavi

دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)