حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که باتری های حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری و ۳۴۰۰ میلی آمپری را برای خانواده گلکسی ام (Galaxy M) در شایعات می‌شنویم، یک شایعه حدودا ناامیدکننده درباره عضو ارزان‌قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ می شنویم. حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن با هم صحبت کنیم.

باتری گلکسی اس ۱۰ لایت

باتری گلکسی اس ۱۰ لایت

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید یک باتری با حجم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر برای گلکسی اس ۱۰ لایت دیده می‌شود. این حجم باتری اصلاً کم به نظر نمی رسد به خصوص اگر با حجم باتری پرچمدار های سال قبل و سامسونگ آن را مقایسه کنید. برای مثال گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۸ برابر همین مقدار بود اما با توجه به حجم باتری لو رفته برای خانواده گلکسی ام این حجم باتری دیگر به چشم نمی دهد.

با توجه به پردازنده که احتمالاً بهینه تر باشد این حجم باتری مناسب نظر می‌رسد اما اگر بیشتر بود قطعاً نظرات بیشتری را به خود جلب می‌کرد.

ما با هم گلکسی اس ۱۰ لایت را دیدیم و می دانیم که گلکسی اس ۱۰ لایت با سوراخ نمایشگر روی گوشه بالا سمت راست ارایه خواهد شد و ما این را می دانیم. حاشیه دور نمایشگر کم و تقریبا در برخی لبه ها یکسان است. در این تصویر همانطور که می بینید گلکسی اس ۱۰ لایت با قاب پلاستیکی و روی شارژر بی سیم قرار گرفته است.

این به ما می گوید که گلکسی اس ۱۰ لایت هم ویژگی شارژر بی سیم خواهد داشت. پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود.

نظر شما درباره حجم باتری گلکسی اس ۱۰ لایت چیست؟ باشد بیشتر می بود؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

شاید مثل هواوی بخواد باتری حجیم و عالی رو برای گوشی بزرگتر (نوت) بزاره

chalton

تا زمان معرفی اس 10 هیچ حرفی نمیزنم ولی بعدش خدا بخیر کنه…

Amin.light33

لطف کن بعدشم حرف نزن، اینطوری هم به خودت کمک کردی هم به جامعه بشری، مرسی

ahmad

اگه مثل اپل بهینه سازی بکنه و پردازنده های جدید مصرفشون کم باشه کافیه در غیر این صورت زیاد با اس ۹ فرقی نخواهد داشت

Pouya

یادمه موقع اس ۹ ام میگفتن ب خاطر بهینه سازی هاش باتریش خوب میشه ولی نشد ایشالا ک واقعا خوب بهینه سازی کنه

Naranj

باید نتیجه تستهای معتبر ازش بیاد، دیگه عدد تعیین کننده نیست

نیما عرفانی

آقای عطایی خواستم این صحبتم رو در آی دی تلگرامتون یا ایمیلتون بفرستم ولی گفتم اینجا کامنت بذارم در حضور حضار بهتره. بعضی کاربران سایت اومدن اینجا که فقط عقده هاشون رو خالی کنن و از خجالت همدیگه دربیان. ببخشید که تند صحبت میکنم اما دیگه لازم دونستم که بگم تا بیشتر به شعور و ارزش کاربران دیگه توهین نشه .سایت های مشابه ترنجی فقط نرکده نیست که برخی اشخاص بیان باهم دعوا و فحاشی کنن. چنین سایت هایی کاربران خانم هم داره . شما به عنوان مدیر و نویسنده ی این سایت باید در مقابل چنین رفتارهایی عکس العمل نشون بدین تا دیگه تکرار نشه ، اکانت این افراد رو غیرفعال یا حذف کنید ، حداقل بی تفاوت نباشین و تذکر جدی بدین بهشون. این اشخاص میتونن برن پی وی یا دایرکت همدیگه اونجا تا دلشون میخواد به هم توهین و فحاشی کنن. سایتی که مطالبش علمی،فرهنگی و اجتماعی هست و مورد بازدید عموم ( خانم و آقا) قرار داره جای چنین آدمایی نیست و اینجور رفتارها باعث میشه ارزش سایت بیاد پایین و از تعداد بازدیدکننده ها کاسته بشه.
این افراد بیخودی به فرهنگ ۲۵۰۰ یا ۸۰۰۰ ساله ایران ننازن چون با این رفتاراشون سهمی از این فرهنگ ندارن.
بازم عذر میخوام که با لحن تند صحبت کردم.

نیما عرفانی

البته تعجب نمیکنم اگه بگین اینجور رفتارها باعث جذابیت و مشارکت بیشتر افراد در بحث و جدل سایت میشه . خب بالاخره این سایت به شما تعلق داره و اختیارشو دارین که به میل خودتون مدیریتش کنید .
بنده فقط نظر خودمو گفتم .

نیما عرفانی

من در سایت های مشابه هم حضور دارم اما صرفا در این سایت فعال هستم و درباره ی مطالب اظهار نظر میکنم چون به اعتقادم سایت ترنجی با سایرین متمایز هستش و فضای دوستانهٔ مفیدی داره.
اما وجود چنین رفتارهایی از برخی اشخاص موجب برهم خوردن این تمایز میشه .

باتشکر

Amir7090

کاش طراحیش همین باشه

علی شیخ زاده

سه هزار میلی آمپر عالی نیست اما بد هم نیست اگه بهینه سازی درستی داشته باشه در حد اس ۸. و اس ۹ میمونه که خوبه بنظرم

Peiman

طراحیش واقعا عالیه ، قیمتش هم مناسب باشه خیلی خوب میشه👍

CAPCOM

حجم باتری بسیار پایینه اما بنظرم این واقعیت نداره و من مقدار باتری رو برای این گوشی ۳۸۰۰ میلی تخمین میزنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)