حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، هواوی

در ترنجی خواندیم هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و هواوی پی ۳۰ با دوربین سه گانه دیده شدند. حالا بر اساس شایعات اما رندر جدید هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه منتشر شده که در ادامه آن را با هم مرور می کنیم.

هواوی پی ۳۰

هواوی پی ۳۰ پرو

بر اساس قاب لو رفته از هوآوی پی ۳۰ پرو دو طرح از هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد که در قالب آن قاب بگنجد. در یک طرح دیدیم که هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین سه گانه و فلش زنون دیده شد و در طرحی دیگر رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه را دیدیم.

در این طرح اما که با قاب لو رفته بارگزاری سازگاری ندارد، یک طراحی متفاوت را شاهد هستیم که خیلی بعید نیست. در حقیقت آن را بیشتر یک طرح مفهومی می توان دید که طراحی جلویی دستگاه بر اساس گلس لو رفته جدید هوآوی پی ۳۰ است.

نظر ما را اگر به بپرسید این طرح به واقعیت نزدیک نیست اما می توان تا حدودی آن را یک دستگاه هوآوی تصور کرد. البته که همین امروز یک طراحی متفاوتی برای آنر وی ۲۰ با دوربین دوگانه و فلاش دوگانه دیده شد.

هوآوی پی ۳۰ پرو در تصور شما که دستگاهی است؟ تا اینجا تقریبا مطمین هستیم که طراحی دوربین چهارگانه آن عمودی خواهد بود و کنار آن یک حفره دیگر وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

من فکر میکنم دوربین آخری که خارج از کادره در کادر بجای فلش قرار میگیره و فلش احتمالا دوگانه در کنار این کادر

pedram_01

پرچمدار هووای نسخه p هست یا میت ؟

علی شیخ زاده

نیمه اول سال سری پی و نیمه دوم سری میت

chalton

حتی به این حرکت سامسونگ هم رحم نکرده،نیمه اول سال سری اس نیمه دوم سال سری نوت.
کلا من که روم نمیشه طرفدار همچین برندی باشم.

علی شیخ زاده

خدارو شکر که طرفدار همچین برندی نیستید چون در اینصورت خیلیا رو از این برند متنفر میکردید با کامنت هاتون

Pouya

اصلا چه ربطی داره? چون چون شرکت x ۲ تا گوشی تولید میکنه یکی برا نیمه اول یکی برا نیمه دوم اگه y هم اینکارو بکنه کپی کرده ؟ اینا همشون با اینکار میخوان سلایق مختلفو پوشش بدن سام با اس اونایی که دنبال ارگونومی هستن مثل منن و یه سری که نمایشگر بزرگ دوس دارن اما اس پن به کارشون نمیاد اس پلاس اوناییم ک حرفه ای ترن و اس پن لازم دارن نوت هواوی یه همچین حالتیه ن فقط اون خیلیا اینطورین الجیم سری وی و جی داره شیا هم می و می میکس

ahmad

خیلی از راحی خوشم اومد اون حاشیه پایین نباشه خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)