حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون ۲۰۱۹ با ناچ و آیفون ۲۰۲۰ با سوراخ نمایشگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

دیروز بود که طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر را با هم دیدیم. اینکه بریدگی نمایشگر روز به روز کوچک تر می شود و آب می رود تا حذف شود شکی نیست و حالا یکی از منابع آگاه می گوید احتمالا آیفون ۲۰۱۹ با ناچ و آیفون ۲۰۲۰ با سوراخ نمایشگر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آیفون با سوراخ نمایشگر

آیفون با سوراخ نمایشگر

آیفون با سوراخ نمایشگر را اینطور تصور می کنند چون رقیبش یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس با سوراخ نمایشگر این شکلی است، پس خیلی ذهنتان را درگیر این موضوع نکنید اما موضوع مهم اینجاست که بریدگی نمایشگر بسیار عریض آیفون X که در آیفون Xs هم حضور دارد، کم کم آب می رود.

اینکه آیفون ۲۰۱۹ ناچ کوچکتری داشته باشد بیراه نیست ولی عموما ندیده ایم که اپل کمتر از بازه ۲ ساله طراحی خود را به شکل دراماتیکی تغییر دهد. این یعنی حالا که دو سال است شاهد ناچ عریض هستم، دو حالت دارد. یا اپل مانند طراحی آیفون ۶ آن را تا سه سال کش می دهد و آیفون ۲۰۱۹ نیز همین طراحی را دارد یا آیفون ۲۰۱۹ اگر ناچ متفاوت تر داشته باشد، آیفون ۲۰۲۰ هم همینطور خواهد بود.

البته احتمال دیگری هم هست، مثلا آیفون ۲۰۱۹ مثل آیفون ۷ یک تغییر جزئی طراحی داشته باشد و ناچ کوچکتری ارایه کند و آیفون ۲۰۲۰ به سوراخ نمایشگر برسد. تقریبا هیچ چیز قطعی نیست اما چیزی که در این ادعای نظر اما قطعی است عدم ارایه آیفون با سوراخ نمایشگر در سال ۲۰۱۹ است.

نظر شما چیست؟ اپل عموما نشان داده یا وارد ترندی نمی شود یا اگر می شود بسیار تاثیر گذار ورود می کند. زمانی که آیفون ۷ در مقابل گلکسی اس ۸ (پیش از عرضه آیفون X) با حاشیه های زیاد شبیه به یک جعبه بود همه می گفتند اپل عقب افتاده است، اپل اما با آیفون X ورود کرد که همه بازار را زیر و رو کرد و هنوز هیچ شرکتی پس از یک سال و نیم به نکته اصلی طراحی یعنی حاشیه پایین بسیار کم حاشیه نرسیده است!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

تیم کوک هنگامی که میخواست آیفون X رو معرفی کنه گفت این آینده ی گوشی هاست

علی شیخ زاده

که کاملا درست و بجا هم گفتن

chalton

مهم اینه که داره دنباله رو سامسونگ میشه دوباره،حالا اقای ع.ط.ا.ی.ی شما هر چقدر هم از ایفون های اپل تعریف کنید و سامسونگ رو بیارید پایین واقعیت ها عوض نمیشن.

CAPCOM

ای کاش ایده یا طرح جدیدی معرفی میکرد اینکه میخواد طرح سوراخ نمایشگر سامسونگ رو تازه سال ۲۰۲۰ استفاده کنه
تا ۲۰۲۰ که میگن قراره نمایشگر شفاف بیادو دوربین سلفی کاملا زیرنمایشگر مخفی بشه
انگار اپل کم آورده شایدم خودشو باخته

کهکشان

یه بار حرف درستی زدی

CAPCOM

اختیار داری پهلوون

علی شیخ زاده

اپل عموما نشان داده یا وارد ترندی نمی شود یا اگر می شود بسیار تاثیر گذار ورود می کند. زمانی که آیفون ۷ در مقابل گلکسی اس ۸ (پیش از عرضه آیفون X) با حاشیه های زیاد شبیه به یک جعبه بود همه می گفتند اپل عقب افتاده است، اپل اما با آیفون X ورود کرد که همه بازار را زیر و رو کرد و هنوز هیچ شرکتی پس از یک سال و نیم به نکته اصلی طراحی یعنی حاشیه پایین بسیار کم حاشیه نرسیده است!

ای کاش این پاراگراف رو چند روز پیش وقتی یکی از دوستان داشت به من میپرید مینوشتید ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)