حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لرزشگیر دوربین آیفون ۲۰۲۰ از فناوری Sensor-Shift برای حسگر تصویر بهره می گیرد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

احتمالا گوشی های آیفون ۲۰۲۰ به جای تثبیت کننده های نوری معمولی، از فناوری Sensor-Shift جهت تثبیت تصویر و حذف لرزش استفاده خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره لرزشگیر دوربین آیفون ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

لرزشگیر دوربین آیفون ۲۰۲۰

ظاهرا اپل قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، چهار گوشی آیفون جدید مجهز به فناوری 5G را روانه بازار کند. بر خلاف انتظارات مبنی بر ارتقای چشمگیر آیفون 2020 نسبت به نسخه های 2019، شایعات نشان می دهند که عمده پیشرفت های آتی در این گوشی ها به مشخصات داخلی آن ها مربوط می شود. طبق اظهارات منابع آشنا به این صنعت، آیفون های جدید به جای تثبیت کننده های نوری معمولی، از فناوری تثبیت تصویر Sensor-Shift بهره می برند.

گوشی های هوشمند عمدتا به تثبیت کننده های تصویر نوری وابسته هستند، اما انتظار می رود که در گوشی های آینده، از فناوری تثبیت تصویر Sensor-Shift جهت مقابله با لرزش استفاده شود. در این فناوری به جای نور، سنسور درون ماژول دوربین مستقیما حرکت می کند. با اینکه اطلاعات محدودی در خصوص این فناوری جدید وجود دارد، اما گفته می شود که لنز اولترا واید در آیفون های آینده اپل به Sensor-Shift مجهز خواهند بود.

آیفون های مدل 11 پرو از فناوری تثبیت کننده نوری جهت عکس‌برداری و فیلم‌برداری استفاده می کنند، اما تنها زمانی که از لنزهای تله فوتو یا واید استفاده شود. فناوری Sensor-Shift می تواند تغییری در این رویه به وجود آورد، چراکه عملیات تثبیت به جای لنرها، روی خود سنسور اعمال می شود.

هدف اپل از کاربرد فناوری Sensor-Shift در گوشی های هوشمند خود هنوز مشخص نیست. علت این امر ممکن است به بهبود کارایی دوربین، کیفیت تصویر، صرفه جویی در فضای گوشی و در نتیجه کاهش برجستگی های دوربین در پنل پشتی ربط داشته باشد، البته باید عامل هزینه را نیز در نظر گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل می تواند دوربین جذابی برای پرچمدار ۲۰۲۰ خود ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

ماه گرد آلفا منعطف واقعیه رو به همه ایرانیان عزیز تبریک می‌گویم،دو ماه گذشت…
انگار همین دیروز بود…

اَرْضُكُمْ قَريبَةٌ مِنَ الْماءِ، آلفا بَعيدَةٌ مِنَ السَّماءِ. خَفَّتْ عُقُولُكُمْ
بدانید و هوشیار باشید آلفا منعطف واقعی هست

ßÅÐ ßøy

♥️💜Apple ♥️💜

Milad7

عالیه 🙂 آیفون ها همیشه دوربین خوبی داشتند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)