حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار آیفون ۲۰۲۰ احتملا با این مشخصات ارایه شوند

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

گفته می شود که شرکت اپل می‌خواهد چهار مدل آیفون ۱۲ به بازار عرضه کند. اکنون برخی از مشخصات احتمالی این مدل‌ها پیش از عرضه، منتشر شده است. همچنین گفته می شود که چهار آیفون ۲۰۲۰ احتملا با این مشخصات ارایه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۲۰۲۰

آیفون ۲۰۲۰

آیفون ۲۰۲۰

کاربران با تمام وجود تمایل دارند که بدانند گوشی‌های پرچمدار شرکت اپل که قرار است امسال به بازار عرضه شود، چه مشخصات و توانمندی‌هایی خواهد داشت. از سال گذشته میلادی تاکنون بسیاری از منابع آگاه اظهار نظرهایی در این زمینه کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که اپل می‌خواهد چهار آیفون ۱۲ روانه بازار کند.

به‌تازگی یکی از منابع آگاه برخی از مشخصات احتمالی این چهار مدل آیفون را پیش از عرضه به بازار اعلام کرد. سایز این چهار مدل به این صورت است که. کوچک‌ترین مدل دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی، یک مدل دیگر دارای نمایشگر 6.1 اینچی، مدل “Pro” دارای نمایشگر 6.1 اینچی و مدل “Pro Max” دارای نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود.

قرار است شاهد تفاوت‌هایی در بدنه این آیفون‌ها  باشیم. به عنوان مثال در بدنه آیفون‌های “Pro” و “Pro Max” از فولاد ضدزنگ استفاده خواهد شد. بدنه دو مدل دیگر قرار است که از جنس آلومینیوم باشد. هنوز نام این آیفون‌ها نهایی نشده است ولی با توجه به سابقه اپل در نامگذاری، انتظار می‌رود که مدل‌های پرو و پرو مکس به همین شکل نامگذاری شود.

چیپست اپل A14 با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتزی می خواهد رکوردشکنی کند

قرار است که دو مدل کوچک، دو دوربین، چیپست A14 و فناوری 5G را پشتیبانی کنند. دو مدل بزرگ‌تر سه دوربین و یک حسگر لیدار خواهند داشت. این دو مدل دارای تراشه A14 و مجهز به فناوری 5G هستند.

برخی از کارشناسان و متخصصان بر این باور هستند که عرضه این مدل‌ها در سال 2020 اتفاق نمی‌افتد و احتمالاً در سال 2021 انجام می‌شود. برخی از منابع آگاه بر این باور هستند که اپل تصمیم داشت این گوشی‌ها را امسال روانه بازار کند ولی کاهش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند اپل را بر آن داشته است که قدری صبر کند تا تب ناشی از کرونا بر اقتصاد جهان فروکش کند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون های ۲۰۲۰ هستید؟ چه آیفونی در حال حاضر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

آیا iphone se 2020 هم جزو این 4 گوشی هست ؟

Karen

نع اون ۲۷ فروردین میاد

ahmad

بنظرم خیلی هم بد نیس مخصوصا طراحیش که خیلی بهتره هرچند ناچ هنوز تو چشمه ولی طراحی پشتش بهتر تز مال سامسونگ و هواوی هست

Farcry

بد نیست هر 4 تا صفحه نمایش امولد و 5G دارن.البته من بیش تر منتظر آیفون بدون ناچ بودم که معرفی نمیشه.

Farcry

البته صفحه 120hz و طراحی فریم و پشت بهبود یافته هم خوبه.

Milad7

طراحی که بعیده تغییره خاصی بکنه. ناچ هم که به قوت خودش باقیه!

lovenokia

خیلی دوست دارم برای یک بار هم که شده آیفون رو تجربه کنم . ولی این همه هزینه رو زمانی میکنم که اولاً اون ناچ مسخره حذف شده باشه و بعد 5G فراگیر شده باشه .

yasin.kh

منتظریم معرفی شه انشالله اگه زنده بمونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)