حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت نوبیا ایکس (Nubia X) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE، تست، تماشا کنید، مقاومت

یک ماه پیش بود که گوشی ZTE Nubia X (نوبیا ایکس) با دو نمایشگر و دو حسگر اثرانگشت روی لبه رسما معرفی شد. شاید فکر کنید که این موبایل با دو نمایشگر احتمالا نسبت به دستگاه های دگیر ضعیف تر ظاهر شود، به خصوص که به دلیل دو حسگر اثرانگشت روی لبه های دستگاه احتمالا شکننده تر باشد. امروز تست مقاومت نوبیا ایکس (Nubia X) منتشر شد و در ادامه با هم آن را با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

زد تی ای نوبیا ایکس (Nubia X) با دو شیشه محافظ مقاوم ارایه می شود که هر دو مقاومت در رده شیشه های مقاوم پرچمدارها را دارند پس نگران خراشیدگی های بزرگ روی شیشه نباشید اما مثل همه دستگاه های دیگر، اگر دوست دارید موبایل‌تان خیلی سالم بماند، برچسب فراموش نشود.

مقاومت در برابر شعله برای نمایشگر اصلی که IPS است، همانطور است که انتظار داریم؛ پیکسل ها خاموش می شوند و پس از حذف گرما روشن می شوند. نمایشگر دوم که OLED است اما پس مدت قابل توجهی تحمل آتش، سفید می شود و دیگر بازیابی نخواهد شد.

در برابر فشار اما ZTE نوبیا ایکس مقاومت بالایی از خود نشان می دهد که انتظار آن را نداشتیم و با وجود دو نقطه ضعف در طرفین، در برابر تست خم شدن به خوبی مقاومت می کند. به صورت کلی می توان گفت که ZTE Nubia X دستگاه خوش ساختی است که با توجه به نوآوری های آن باید آن را ستود، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

میشه گفت یه caterpillar

Milad7

مقاومتش خوب بود… تو تست قبلی صفحه نمایش mate 20 pro داغون شد ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)