حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر (Vivo NEX Dual Display Edition) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ویوو

دستگاهی که چندی پیش درباره آن چندین خبر با نام ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) شنیدیم رسما و با نام عجیب و طولانی ویوو نکس نسخه دو نمایشگر (Vivo NEX Dual Display Edition) معرفی شده است که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر یا همان ویوو نکس ۲ دستگاه عجیب و جالبی است. اجازه بدهید ابتدا با دو نمایشگر که در نام دستگاه هم دیده می شود. صحبت کنیم. دو نمایشگر AMOLED یکی روی دستگاه و یکی پشت آن دیده می شود که نمایشگر جلویی دستگاه رزلوشن FHD+ با اندازه ۶.۳۹ اینچی و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۹۱.۶۳٪ است. نمایشگر دوم روی قاب پشتی با رزلوشن FHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ ارایه شده است.

شما می توانید برای باز کردن قفل ویوو نکس نسخه دو نمایشگر، از نمای جلو با حسگر اثرانگشت و از نمای پشت با دوربین سوم ToF به وسیله تشخیص چهره ۳ بعدی این کار را انجام دهید. کمی گیج کننده به نظر می رسد اما جالب است. ویوو نکس نسخه دو نمایشگر دومین موبایل با دوربین سوم ToF است که اولین آن ها اوپو R17 پرو بود.

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر کارایی هایی هم برای نمایشگر دوم در استفاده همزمان با نمایشگر اول نظر گرفته است. مثلا همانطور که در تصویر بالا می بینید، در حین بازی می توانید از نمایشگر پشتی به عنوان کنترلر اضافه بهره ببرید، البته کاش در این تصویر شخص به نمایشگر موبایل نگاه می کرد!

ترکیب دوربین سه گانه ویوو نکس نسخه دو نمایشگر عبارت است ۱۲+۲ مگاپیکسلی + دوربین ToF. متاسفانه شایعه دوربین با f/1.3 از ویوو تحقق پیدا نکرد و گشودگی دوربین ها f/1.8 است. ویوو عکاسی حالت زیبایی را تا حدی پیشرفت داده است که علاوه بر چهره، اندام را هم زیباتر می کند!

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

ویوو نکس نسخه دو نمایشگر

مشخصات سخت افزاری ویوو نکس نسخه دو نمایشگر عبارت است از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۱۰ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی که مموری کارت هم پشتیبانی نمی شود و این کمی عجیب است. باتری ویوو نکس نسخه دو نمایشگر برابر ۳۵۰۰ میلی آمپر است که با شارژر ۲۲.۵ واتی (۱۰ ولت و ۲.۲۵ آمپر) ارایه می شود. سیستم عامل اندروید ۹ است که رابط کاربری Funtouch OS 4.5 روی آن قرار می گیرد.

قیمت ۷۲۰ دلاری ویوو نکس نسخه دو نمایشگر آن را به یک دستگاه جذاب تبدیل می کند که می تواند از وان پلاس 6T مک لارن هم جذاب تر باشد! اینطور نیست؟ این دستگاه ۸ دی ماه در چین عرضه خواهد شد. نظر شما درباره ویوو نکس نسخه دو نمایشگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

“البته کاش در این تصویر شخص به نمایشگر موبایل نگاه می کرد!”

خیلی باحال بود آقای عطا‌یی

نیما عرفانی

این نشون میده که چینی ها چقدر پیشرفت کردن در زمینه موبایل و چند وقتی هست که در مسیر نوآوری قدم گذاشتن، باوجود تمام جذابیت های این سری از طراحی اما با معرفی و عرضه ی گوشی های منعطف ، دیگه این طراحی به فراموشی سپرده میشه.

کهکشان

من عاشقش شدم از ناچ و سوراخ نمایشگر خیلی بهتره
مخصوصا اینکه میتونی سلفی هایی با قدرت دوربین اصلی بگیری
و اینکه از کسیم بخوای عکس بگیری طرف خودش میبینه چه پوزیشنی براش بهتره
دمش گرم ایده فوق العاده ای بود
البته عاشق ایدش شدم نه خودش کاش سامی هم اینطور چیزی میزد

siavash-t

این صفحه نمایش دوم رو میشه کامل غیرفعال کرد؟ یا میشه هر وقت بخوای روشنش کنی؟ روش کارش چجوریه؟

BLACK

واقعا

BLACK

ترند ها چگونه به پول تبدیل میشن؟
اول نمایشگر با حاشیه کم، دوسال بعد: نمایشگر با ناچ، دو سال بعد: نمایشگر با سوراخ، دو سال بعد: نمایشگر دوگانه، دوسال بعد: نمایشگر دوم با حاشیه کم، دو سال بعد: نمایشگر دوم با ناچ، دوسال بعد: نمایشگر دوم با سوراخ، دو سال بعد: ایجاد یه ترند مزخرف دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)