حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای یک موبایل با دونمایشگر قابل اتصال و انفصال به صورت آهنربایی

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

می دانیم که موبایل های با دونمایشگر می توانند نقش مهمی در آینده داشته باشند. در حالی خیلی از شرکت از جمله خود سامسونگ حق اختراع های فراوانی درباره موبایل منعطف ثبت کرده اند و به احتمال زیاد این فرم فکتور را در سال جاری میلادی بالاخره تجاری خواهند کرد، شاهد حق اختراع سامسونگ برای یک موبایل با دونمایشگر قابل اتصال و انفصال به صورت آهنربایی هستیم که می تواند در نوع خود کاملا جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

در حالی که همه برای تولید یک موبایل با دو نمایشگر که بتواند روی خود خود جمع شود و فضای کمتری را اشغال کند در تلاش هستند، اما به نظر می رسد که سامسونگ در همین حین به فکر تولید یک فرم فکتور دیگر و شاید حتی یک دستگاه جدید است.

در این حق اختراع سامسونگ که توضیح زیادی هم پیرامون آن وجود ندارد، دو بخش مجزا از یکدیگر را می بینیم که به نظر می رسد هر کدام برای هود یک نمایشگر دارند. این دو بخش به وسیله دو آهنربا که در لبه کناری آن ها قرار دارند می توانند وقتی در کنار هم قرار گرفتند به یکدیگر بچسبند و وضعیتی مانند تصویر اصلی مطلب را به وجود آورند. حالا مشخص نیست که این وضعیت چقدر پایدار است و تا چه مقدار نیرو را می توانند تحمل کنند.

لولا بخش بسیار مهم در دستگاه های تبدیل پذیر است که مایکروسافت در حالت حاضر بدون چون و چرا استاد لولاها در گجت های هوشمند است. آن ها سرفیس ها را به شکلی طراحی کرده اند که در عین نرم بودن کاملا مستحکم باشند. باید دید که سامسونگ با این حق اخترع می خواهد چه کند و آیا به واقعیت خواهد پیوست یا نه؟ نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حق اختراع سامسونگ برای یک موبایل با دونمایشگر قابل اتصال و انفصال به صورت آهنربایی می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظره من این تکنولوژی جای تکنولوژی ایه موبایل تاشو رو میگیره چون اتصال ازنوع مغناطیسی بوده و در طول زمان هیچ مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد همه ما میدونیم که هر لولا یا صفحه تاشدنی بالاخره یه عمری داره

CAPCOM

ترنجی امروز تو پوشش خبر نمایشگاه CES عالی بودی تبریک
آقا من از سال۲۰۱۶ تا الان پیگیر شمام اما بخاطره کارو مشغله زیاد اون موقع نتونستن عضو سایت بشم تا الان
فقط یادمه اونموقع آقا سینا بالای متن زده بود یه 5D به من بدید نمیدونم دوربین بود چی بود

علی شیخ زاده

ایده جذابیه واقعا
خیلی خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)