حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو حق اختراع جدید ویوو برای موبایلی با دو نمایشگر دیده شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، ویوو

ویوو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه معرفی موبایل با دو نمایشگر است. دو حق اختراع جدید توسط ویوو که مربوط به دو دستگاه با صفحه نمایش دوگانه هستند، به ثبت رسیده است، اما کدام یک از این دو پتنت برای گوشی جدید ویوو استفاده خواهد شد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دو حق اختراع جدید ویوو برای موبایلی با دو نمایشگر را ببینیم.

موبایل با دو نمایشگر از ویوو (Vivo)

شرکت ویوو در سال گذشته با معرفی ویوو نکس وارد دنیای گوشی هایی شد که دارای صفحه نمایش دوگانه هستند و به نظر می‌رسد هنوز هم ایده‌های جدیدی در این رابطه دارد. دو پتنت جدیدی که توسط LetsGoDigital نمایش داده شده است، دو طراحی متفاوت برای گوشی‌هایی‌ست که دارای صفحه نمایش دوگانه خواهند بود. اینطور که پیداست، پتنت‌های موردنظر مربوط به سپتامبر سال 2018 هستند که هم اکنون تاییدیه WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) را به دست آورده‌اند. بر اساس اطلاعات موجود، 37 طرح مجزا برای دو دستگاه در این سند موجود است. همانطور که انتظار می‌رود، هر دو گوشی دارای نمایشگرهای دوگانه هستند و تفاوت‌های اندکی در طراحی دارند.

مدل A دارای ال ای دی دایره‌ای شکل در بخش عقب است؛ این موضوع نشان‌دهنده رویکرد مشابه نمایشگر دوگانه ویوو نکس هست، اما این بار در مرکز دستگاه قرار ندارد. این چراغ ال ای دی به عنوان یک فلاش استاندارد برای دوربین عمل می‌کند، اما دارای شاخص RGB LED است. ال ای دی موجود در پتنت B به صورت بیضی بوده و در گوشه سمت راست صفحه نمایش ثانویه قرار دارد.

این طرح دارای دو دکمه در سمت چپ بوده که احتمالا مربوط به کلید پاور و صدا خواهد بود؛ همچنین در سمت راست دستگاه هم شاهد دکمه‌ای هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به کنترل صدا است؛ البته این دکمه ثانویه ممکن است عملکرد دیگری داشته باشد و به همین علت می‌توان گفت که وجود دو دکمه کنترل صدا معنایی ندارد.

شاید برای شما جالب باشد که ویوو نام VivoX را با یک لوگو در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است. انتظار می‌رود که یکی از این دو طرح یا هر دو را در گوشی های آینده این کمپانی که دارای صفحه نمایش دوگانه هستند، مشاهده کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طرح می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)