حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Z5s با بیش از ۸ گیگابایت حافظه رم و دو دستیار هوشمند ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | لنوو

در حالی که تاریخ معرفی لنوو Z5s از ۱۵ آذر به ۲۷ آذر منتقل شده است، امروز پس از تیزرهای رسمی قبلی که سه روز پیش می گفت لنوو Z5s با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ و اندروید ۹ عرضه خواهد شد، امروز چند تیزر دیگر می گوید لنوو Z5s با بیش از ۸ گیگابایت حافظه رم و دو دستیار هوشمند ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لنوو Z5s

لنوو Z5s

در تیزرهای جدید لنوو برای میان رده جدید این شرکت یعنی لنوو Z5s شاهد عبارات گنگی هستیم که می تواند دوباره گمراه کننده ظاهر شود. مثلا عنوان می شود که لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) بیشتر از ۸ گیگابایت حافظه رم دارد. حال این می تواند مربوط به نسخه ۱۰ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد و یا اینکه عملکرد دستگاه بیشتر از یک موبایل ۸ گیگابایت رم است.

همچنین عنوان می شود که دو دستیار هوشمند با لنوو زد ۵ است ارایه می شود که خیلی معنی ندارد اما احتمال زیاد یکی از این دستیارها باید گوگل اسیستنت باشد و یکی دستیار صوتی اختصاصی باشد.

لنوو Z5s

لنوو Z5s

در تیزرهای بعدی که متمرکز بر توانایی لنوو Z5s برای پردازش گرافیکی است، علاوه بر وعده مناسب بودن این دستگاه برای بازی، شاهد پوشیده شدن وسط لبه بالا نمایشگر هستیم. پیش از این لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر دیده شده بود و احتمال می رود این حرکت لنوو در تیزر زد ۵ ای برای پوشاندن آن باشد.

چهار روز دیگر تا معرفی رسمی این موبایل میان رده لوکس لنوو فاصله داریم و تا کنون گفته می شود که دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس با رزلوشن های ۱۳+۵+۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

خب دیگه سونی و الجی هم دستیار صوتی بزنن!
شده آب خوردن انگار!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)