حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است که درباره خانواده جدید گلکسی ام (Galaxy M) سامسونگ می شنویم و می دانیم که قرار است جایگزین قوی برای خانواده گلکسی J باشد اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره آن ها وجود ندارد. گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) که انتظار می رود اولین موبایل در رده اقتصادی سامسونگ با بریدگی نمایشگر Infinity V یا Infinity U باشد، شایعات قابل توجهی داشته و امروز درباره آن می شنویم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، گلکسی ام ۲۰ اولین موبایل پایین رده سامسونگ با پورت USB C خواهد بود، پورتی که حتی از گلکسی A7 2018 که اولین موبایل با دوربین سه گانه سامسونگ بود، دریغ شد! جک ۳.۵ میلی متری صدا اینجا هم حضور دارد و بلندگوی لبه پایین تنها میهمان دیگر این لبه است.

گلکسی ام ۲۰

گلکسی ام ۲۰

به قاب پشتی گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) که نگاه می کنیم، دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی را می بینیم که طراحی آن شبیه به طراحی حسگر اثرانگشت گلکسی A8s بوده و کمی کشیده است. با توجه به این که در ترنجی خوانیدم قیمت گلکسی M20 حدود ۲۱۰ و قیمت گلکسی M10 حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود، می توان گفت که سامسونگ برای گلکسی M20 برنامه فروش بزرگی در نظر دارد.

در بنچمارک گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) دیدیم که دستگاهی با مدل Sm-M205 دیده می شود. البته که این دستگاه هنوز نام رسمی ندارد اما گفته می شود می تواند مربوط به گلکسی M20 باشد.

چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ که در قلب خیلی از میان رده های سامسونگ می تپد برای گلکسی ام ۲۰ عنوان شده و حافظه رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید ۸.۱ هر چند دلچسب نیست اما گویا سامسونگ به آن ارادت خاصی دارد! امتیاز کلی بنچمارک گیکبنچ گلکسی M20 را می توان خوب دانست و برای یک دستگاه میان رده قابل توجه است. این حدودا نصف قدرت اسنپدراگون ۸۴۵ است.

ما همچنین می دانیم که خانواده گلکسی ام (Galaxy M) ساخت هند خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی M20 دستگاه موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

طبق گفته سایت gsmarena 5.6 اینچی هستش اگه اینجوری باشه باتوجه به عکسا و طراحی که ازش لو رفته گوشی زیبا و خوشساختی خواهد بود با این قیمت که البته مدل 64 حتمالا حدود 250دلار باشه ایشالله سال بعد حتما میخرمش.

CAPCOM

انشالله برادر تقب الله الرحمن الرحیم الاسلام والمسلمین مالمسلمات هروخت سوریه آباد شد شاید بعدش ما تونستیم یه حرکتی بزنیم
سامسونگ کارش درسته
الهی باز پرودگارا شکرت از این برندهای معروف و قدیمی هنوز سامسونگ پرچمش بالاست با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر

mosayebso

سامسونگ مجبوره که ۲۰۱۹ به شدت رقابتی عمل کنه و دستگاهای خوش قیمت عرضه کنه
و مهمتر از اون اینه که بتونه بازم توی بازار چین بین ۵برند اول بیاد ک کار خیلی سختیه اما اگر موبایل های رقابتی با جدیدترین امکانات و فناوری ها عرضه کنه قطعا سهمش در چین بیشتر میشه
با معرفی سری m احتمالا جایگاه کلی خودشو به عنوان برند اول هند پس بگیره که البته برای گوشی های بالای ۵۰۰ دلار جایگاه اول رو داره اما باید جایگاه کلیش اول باشه
فروش ۳ماهه چهارم سامسونگ بنظرم از ۳ماه سومش بیشتر میششه در حدود ۱۰ درصد ک میشه حدود ۷۸ میلیون که برابر با فروش سال قبلشه که نشان دهنده استقبال بازار از میانرده های جدید با دوربین های چندگانس!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)