حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نمی شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

هر روز یک خبر درباره این دو کلاینت تلگرام منتشر می شود. یک روز اینکه تلگرام طلایی و هاتگرام پیام رسان مستقل هستند پس ما در آن فعالیت می کنیم و روز دیگر اینکه از تلگرام های فارسی استفاده نکنید و حتی اخبار فیلتر شدن تلگرام طلایی و هاتگرام نیز به اندازه اخبار فیلتر نشدن آن هاست! امروز اما خبر می رسد که تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نمی شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دی ماه سال گذشته بود که با فیلتر شدن تلگرام حضور پیام رسان‌های داخلی و استفاده از آن‌ها در جامعه گسترش یافت؛ پیام رسان‌های داخلی که توسط شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها طراحی شده‌اند در مقایسه با نمونه خارجی خود هیچ چیزی کمتر ندارند و سبب پاسخ به نیاز جامعه شده‌اند. البته این ها نظر باشگاه خبرنگاران جوان است و اگر اینطور بدون نقص بودند، شاهد سهم رو به نزول پیام رسان های داخلی در بازار پس از فیلتر شدن تلگرام نبودیم!

حضور و فعالیت گسترده تر این پیام رسان‌های داخلی به حمایت‌های بسیار زیادی احتیاج دارد و امروز می‌بینیم که تسهیلات مادی و معنوی در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفته است و در همین راستا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دولت باید از تمام افرادی که در حوزه پیام رسان‌ها فعالیت دارند حمایت کند و به آن‌ها سرویس‌های لازم را بدهد.

به تازگی بحث دوباره فعالیت طلاگرام و هاتگرام داغ شده است و می‌بینیم که که برخی از کانال‌هایی که با مصوبه دولت بسته شده بودند اکنون در کنار حضور در پیام رسان‌های داخلی در این دو نرم افزار در در حال فعالیت بدون فیلترینگ هستند.

از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پیام رسان استقبال می‌کنیم

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرکت‌های دانش بنیان داخلی که در حوزه پیام رسان‌ها فعالیت می‌کنند اظهار کرد: از این شرکت‌ها حتما استقبال می‌کنیم و حمایت خود را از آن‌ها انجام می‌دهیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حمایت‌هایی که از پیام رسان‌های دانش بنیان داخلی به عمل می‌آید گفت: برنامه حمایتی خود در تمام بخش‌های فنی، مادی و معنوی را به هر شکلی که خود پیام رسان‌ها بخواهند از آن‌ها خواهیم داشت.

واعظی درباره فعالیت دو پیام رسان طلاگرام و هاتگرام بیان کرد: این دو پیام رسان اکنون در حال فعالیت هستند و بدون فیلتر کار خود را انجام می‌دهند.

دو کلاینت تلگرام که حتی نام خود را از تلگرام به ارث برده اند را ” پیام رسان مستقل داخلی دانش بنیان ” می نامند

موضوع جالب این است که دو کلاینت تلگرام که حتی نام خود را از تلگرام به ارث برده اند را ” پیام رسان مستقل داخلی دانش بنیان ” می نامند، به راستی چه کسی را گول می زنیم!؟ به هر صورت گویا بر اساس گفته رئیس دفتر رئیس جمهوری تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نمی شوند! نظر شما درباره این دو کلاینت تلگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

وقتی کامل به گوشی طرف دسترسی دارن چرا باید فیلتر کنن?

CAPCOM

توروخدا ببینید اینا چیکار میکنن اول میان فیلتر میکنن بعد میان با پروکسی داخلی میدن بیرون خوب معلومه اینا به سود مردم کار نمیکنن این عرب زاده ها را چه به آزادی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)