حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عکاسی و فیلم برداری دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو با گلکسی نوت ۹

ما در ترنجی تا کنون مقایسه دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو با گلکسی نوت ۹ و مقایسه دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو با گلکسی نوت ۹ به همراه فیلم برداری بوکه میت ۲۰ پرو را دیده ایم. به صورت تکنیکی این سومین رویارویی دوربین سه گانه هوآوی میت ۲۰ پرو با گلکسی نوت ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه عکاسی و فیلم برداری دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو با گلکسی نوت ۹ را داشته باشیم.

همانطور که می بینید باز هم نتایج کلی قبلی حاصل می شود با این تفاوت که دوربین گلکسی نوت ۹ در شرایط نوری روز داینامیک رنج بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. در عکاسی شب با اینکه گلکسی نوت ۹ مجهز به f/1.5 است اما هوآوی میت ۲۰ پرو در این تست با عکاسی مخصوص حالت شب که شاتر ۶ ثانیه ای می طلبد مقایسه می شود و خروجی هوآوی بهتر است.

در فیلم برداری شب بدون شک دوربین گلکسی نوت ۹ با سخت افزار بهتر می تواند بهتر از هوآوی میت ۲۰ پرو ظاهر شود و در عکاسی سلفی به صورت کلی گلکسی نوت ۹ بهتر بود. هوآوی با دارا بودن ۳ برابر زوم اپتیکال می تواند عکس های نزدیک تر به سوژه و عکاسی تله ۸۰ میلی متری را به شما بدهد و کیفیت زوم آن کمی بیشتر است.

لرزشگیر ویدیو و کیفیت صدا نیز در گلکسی نوت ۹ بهتر است. دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو دوربین فوق عریض هم دارد که متاسفانه در این تست بررسی نشد و می تواند یک برتری ویژه نسبت به گلکسی نوت ۹ باشد. نظر شما چیست؟ کدام یک برای شما ساخته شده است؟ دوربین دوگانه گلکسی نوت ۹ یا دوربین سه گانه هوآوی میت ۲۰ پرو؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

ماشالا به نوت 9،(سوءتفاهم نشه اون ماشالا توی ترنجی نه)
واقعا گل کاشت،اقایون هواوی باز الان دیگه حرفی دارید؟؟؟؟ تو عکاسی و فیلم برداری که کاملا برتری با نوت 9 بود،توی روز هم باز تو بیشتر عکس ها نوت 9 روشن تر و طبیعی تر بود،سلفی هم که هواوی حرف زیادی برای گفتن نداشت جلوی نوت 9،این همه تبلیغ برای میت 20 پرو کرد هواوی اخرشم دوربینش چنگی به دل نزد،یه مقایسه دیگه و باز هم برتری برای نوت 9،متعصب نباشید واقعیت رو ببینید،البته کسایی که میگن هواوی بهترین گوشی جهانه دیگه چه انتظاری، دارید.در کل افرین به نوت 9 که یه بار دیگه از یه مقایسه دیگه سربلند بیرون اومد و برتری خودش رو به رخ کشید.

Milad7

در نور روز ،سلفی و فیلمبرداری نوت۹ بهتر بود و در عکاسی در شب میت ۲۰ پرو

علی شیخ زاده

در دوربین سلفی و فیلمبرداری شب نوت ۹ بهتر بود یکی دو مورد هم در روز مابقی میت برتر بود
مخصوصا عکاسی در شب.
البته توی اینجور مقایسه ها به یک دوربین حرفه ای برای مقایسه تصاویر دو گوشی برای اینکه مشخص بشه کدوم رنگ های واقعی تری داره نیازه

erfan AVM

تو شب میت بهتر بود اما تو روز نوت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)