حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، گوگل

پنج روز پیش بود در ترنجی با این سوال که آیا پیکسل ۳ ایکس ال لایت چهارمین موبایل گوگل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود؟ درباره پیکسل ۳ لایت ایکس ال اولین صحبت ها شد. پیکسل ۳ لایت اما مدت ها بود که درباره آن صحبت می شد و کاملا آمادگی ارایه آن را داشتیم. امروز اما رندرهایی منتشر شده که در آن می توانیم پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال را ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم زوج میان رده پیکسل های گوگل چه ظاهری دارند.

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال یک تفاوت بزرگ داشتند و آن بریدگی نمایشگر مدل ایکس ال بود، یک بریدگی نمایشگر عمیق و زشت که همچنان از آن دلخوریم (!) اما به نظر می رسد که پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال کاملا شبیه به هم هستند و در اندازه نمایشگر تفاوت خواهند داشت، حداقل از نظر ظاهری که ما در این رندرها شاهد هستیم.

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

در این رندها رنگ سفید پیکسل ۳ لایت ایکس ال و رنگ مشکی پیکسل ۳ لایت است. دوربین تکی، بلندگوی روی لبه پایین، دکمه قفل با رنگ متفاوت از بدنه، خسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و قاب پشتی دو رنگ از جمله مواردی است که در هر دو دستگاه دیده می شود.

از نمای جلو نیز پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال کاملا شبیه به هم هستند و حاشیه نامتقارن دارند. در حقیقت به نظر می رسد حاشیه لبه بالای نمایشگر کمتر از لبه پایین است که شخصا طرفدار چنین طراحی نامتقارنی نیستم.

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت ایکس ال

پیکسل ۳ لایت ایکس ال

طراحی کلی پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) و برادر بزرگترش به صورت کلی شبیه به پیکسل ۳ است و به جز بریدگی نمایشگر و اندازه با پیکسل ۳ ایکس ال به صورت کلی تفاوتی ندارد. جنس بدنه به نظر می رسد که متفاوت باشد و البته دکمه قفل رنگی که در برادران قبلی خود هم وجود دارد، دیده می شود.

جک ۳.۵ میلی متری هدفون ویژگی اضافی پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال است و بلندگوی دوم روی لبه جلویی ویژگی حذف شده آن. منبع مطلب علاوه ویژه ای به قرار دادن پیکسل ۳ لایت در کنار تمام موبایل هایی که داشته است، دارد و تصاویر بیشتری از پیکسل ۳ لایت در مقابل دیگر دستگاه ها از جمله طیف وسیعی از آیفون ها دیده می شود.

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال

مشخصات سخت افزاری پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) را پیش از این در ترنجی خوانده بودیم. سیستم عامل اندروید ۹ از بدیهیات است و حافظه رم همچنان ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. درباره چیپست هنوز بین علما اختلاف است که اسنپدراگون ۶۷۰ یا اسنپدراگون ۷۱۰ انتخاب خواهد شد یا نه. نمایشگر ۵.۵۶ اینچی و FHD+ است که آن را دارای کوچکترین نمایشگر در خانواده پیکسل اما نه لزوما کوچکترین دستگاه (به دلیل حاشیه نمایشگر) می کند.

دوربین اصلی پیکسل ۳ لایت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و امیدواریم مشخصات سخت افزاری همانی باشد که روی پیکسل ۳ بود. باتری نیز همچنان ۲۹۱۵ میلی آمپر است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال قرار است دستگاه های موفقی برای گوگل در رده میانه باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پرچمدارهاش چی بودن که باز این میان رده هاش باشن، قیمتش هم حتما به اندازه وان پلاس 6T بده … بابا گوگل همون اندرویدتو بزن

کهکشان

آقای عطایی اینم پوشش بدین لطفا

به‌گزارش تعدادی از کاربران آیفون، با به‌روزرسانی به iOS 12.1.1، دسترسی به اینترنت از طریق اتصال دیتا غیرممکن می‌شود، هم‌اکنون اطلاعاتی در خصوص گستردگی این مشکل در دسترس نیست.

BeFair

گوگل چیکار می کنی با خودت رفیق؟

علی شیخ زاده

گوگل و گوشی لایت احتمالا قیمت بالا.
تنها دلیلی که میتونه این گوشی رو موفق کنه دوربینه اگه خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)