حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T ضد آب است؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس تا کنون موبایل ضد آب با گواهی نامه IPXX معرفی نکرده است. شش ماه پیش وقتی که وان پلاس ۶ رسما معرفی شد در ترنجی بررسی کردیم که آیا وان پلاس 6 ضد آب است یا خیر. پاسخ تا حدود مثبت بود. حالا می خواهیم ببینیم نسخه جدید آن یعنی وان پلاس 6T ضد آب است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این تست ضد آب بودن وان پلاس 6T شرایط ساده ای را شاهد هستیم. مدت زمان های کوتاه ۳۰ ثانیه، ۱ دقیقه و ۵ دقیقه برای زیر آب ماندن انتخاب شده است. همچنین عمق آب بسیار کمتر از شرایطی است که شرکت های دیگر تحت آن می توانند گواهی ضد آب بودن IPXX را بگیرند. هدف این تست علاوه بر دیده شدن (!) می تواند نشان دادن حدودی مقاومت در برابر آب وان پلاس ۶T باشد. همانطور که ملاحظه می کنید، در همه تست ها وان پلاس 6T بدون مشکل از آب بیرون می آید و در تست های طولانی تر فقط کمی شاهد کم شدن صدا هستیم که البته با خشک شدن دستگاه برطرف می شود. البته متیو دو یا سه هفته دیگر یک ویدیو از همین وان پلاس 6T تست شده در مقابل آب تهیه می کند تا مطمئن شود این نتیجه در اثر نفوذ احتمالی آب به داخل دستگاه تغییر نخواهد کرد.

همانطور که پیش از این در تست ضد آب بودن وان پلاس ۶ دیده بودیم، وان پلاس تا حدودی تمهیدات مقاومت در برابر آب را رعایت می کند اما نه آنقدرها که هزینه را بالا ببرد، تولید را سخت کند و البته بتواند همانند دیگر پرچمدارهایی که از آن ها سریع تر است (!) ضد آب باشد. پس اگر شما کاربر وان پلاس 6T هستید و قصد شوآف دارید بهتر است به سرعت موبایل خود بیالید تا ضد آب بودنش! البته که حتی به دارندگان موبایل های دارای گواهی IPXX هم توصیه نمی شود برای تست یا شوآف موبایل خود را درون آب بیاندازند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس ۷ دیگر باید ضد آب باشد یا همچنان وان پلاس از ارایه این ویژگی مثل ویژگی شارژ بی سیم سر باز می زند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsankhodayari

لامصب خیلی گوشی خوبیه ولی تو ایران قطعاتش پیدا نمیشه.

علی شیخ زاده

همین اندازه مقاومت هم واسه یه پرچمدار بسیار خوش قیمت خوبه ولی اگه ضد اب بشه عالیه

BeFair

جذابه 🙂

چه تست ساده ای بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)